Tuesday, 26 May 2015

Berabuk blog dah lama tk menulis...

Assalamualaikum...

Wahhhhh.....lama tk menulis di blog nih...ke'bz'an melanda setelah kene duduk penempatan sementara di aras 4 kat opis setelah bos sambung blajar...bln 8 balik semula ke aras 2...fuhhh...agak kepenatan..byk kejer yg harus dibereskan utk 6 bln pertama nih...biasa tuk perolehan bahan bg fakulti2..eh..mesti korang tak faham kaannn...ehehehehe...maklum laa I kan duk kat library..keje ari2 ngadap buku muak dahhh....

Agak terkejut ari nih setelah 2 bulan 1/2 tk buka blog nih...sy ucapkan terima kasih kepada sesiapa yg baca blog sy nih..walaupun tk jd followers sy...tp ramai je yg buka or baca ape yg menarik...setelah di kaji ramai nk tahu pasal Jamu Susuk Dara yg sy jual dlu...tp mmg bagus produk tuh..kepada sesiapa yg amalkan, teruskan...hikhikhik...lg satu mesti korg nk tahu perkembangan pasal diet sy kannnn.....wakakakakakaaaa...gua gelak dlu laaa...ke laut weiiiiii....jahanam diet aku pas raya tahun lepas..smpai la nih...adoiiiii....kene amik mood balik nk kurus nih...kene semangat balik nih nk wat diet..klu tak, nmpk gayanya raya tahun nih gua tkla se'vouge' cam tahun lepas..baju siap saiz L pun gua dah leh pakai...tahun ni faham2 je la korang yea...back to normal seblum aku kurus...adoiiii...sblum puasa kemain lagi turun berkilo2..berbulan2..tapi masa raya tuk amik seminggu jer badan naik berganda ko....adoiii...tu la namanya mkn ikut hawa nafsu serakah....wakakakakaka....kepada kengkawan semua, jgn ikut cam aku ni haaa...kene istiqamah tau klu dah diet...teruskan..nasihat aku pada korang, klu dah turun jgn gatal2 nk naikkan plak....susah wooo nk turunkan balik...aku nih haa dah berbulan2 mkn ikut sedap tekak jer...

ermmm...dah merepek2 dahhh....sowi la yea...ok uolls...aku berterima kasih kepada pembaca blog aku ni yea...lain kali I update lagi....bubaiii....muahciked....