Tuesday, 1 October 2013

Teruja sangat...

As salam kengkawan....

Dah masuk bulan Oktober yea..cepat je masa berlalu...pejam celik pejam celik dah nk ujung tahun...rasa baru smlm jer cuti hari raya...ahahahha...ni dah nak raya haji plak...kalender Islam pun dah smpai ke penghujungnya...ermmmm...mesti korang nak tahu ape yg aku teruja sangat kann...hikhikhik...sblum ni kan aku ada bgtau aku tgh mkn supplement shaklee tuk set kurus tuh..uolls nk tahu tak, baru seminggu aku amalkan berat aku dah turun 1.6kg...wowwww...amazing...sblum nih nk turun 1kg pun payah klu setakat aku diet biasa tanpa senaman..ni aku tkla diet sgt...mkn gak nasi tapi kuantiti aku kurangkan laaa...minum air toksah ckp laaa..bergelen2 aku minum...klu aku buat workout hari2 mau aku turun 2kg seminggu...hikhikhik...kira bersyukur sgt dah dpt turun byk tuh..bkn sebulan tau,,seminggu jer..tp tak tahu lg seminggu yang akan dtg nih baper lak aku turun...mybe yg tuh aku turun lemak air kot..tu yg cepat..nk kata lemak2 degil berkurang tk jugak...ahahahahhaa...aku nih gemuk air pun yea..gemuk lelemak pun yea...gemuk angin pun ade gak...ehh..ade ker gemuk angin...ahahhaa....tp aku akan teruskan juga usaha utk menurunkan lg byk berat aku nih...kene jgak wat workout nih...nk mula balik tuh yg rasa adehhhhh...MALAS...ermmm..camner ekk nak buangkan sifat MALAS nih...dah jd barah dah aku rasa...klu tak diubati semakin parah...ahahaha...korang ade tak tips2 camner nak hapuskan sifat2 MALAS nih yea...tolong la kengkawan.....tak rugi korg nk amalkan shaklee ni tau..jgn risau dijamin selamat dan halal...produk tgh HOT skrg nih adalah shaklee...terhangat di pasaran...tgh Tsunami Shaklee....hikhikhik...

No comments:

Post a Comment