Wednesday 11 June 2014

Sukan staff antara jabatan sudah bermula....

As salam genk2 blogger....

Skrg nih semua org tak sabar nak tgk World Cup 2014 bermula..masing2 sibuk beli baju jersi team kesayangan diorg..ahahah...aku ok jer..cari gak la baju jersi tuh tp tak la excited sgt nk beli tuk sokong team World Cup....lagi beberapa hari jer lagi demam World Cup ni...dlm sibuk World Cup nih kat opis aku pun duk sibuk adakan sukan staff antara jabatan..biasa la acara tahunan kat opis aku nih...cam biasa aku main game peberet ler...volleyball ngan netball la apa lagi...tp tahun ni ade kelainan skit...sbb team dah berubah...tu yg rasa janggal skit main ngan org tk biasa...ahahhaa...tapi ok jer...aku turun pun mmg nk kuarkan peluh jgak....dah seminggu aku diam tak gi jogging...tu gara2 husband aku tk kejer lori rosak..mmg rosak plan aku seminggu...susah skit aku nk turun gi jogging..ade jer nk suh aku balik cpt..dia nk pakai kete laaa...nk gi tesco laaa...nk gi giant laaa....ermmmm....2 minggu nih aku dah sound awal2..aku ada game...klu tak, ade jer halnya nnti...cuti sekolah ni senang skit..tk terkejar nk amik ank sekolah...klu tak mmg terkejar2 nk amik ank....tp minggu depan dah start sekolah...letih la mak jemah...hikhikhik...

Semalam dah bermula game pertama..ternyata tak menjadi skill aku smlm ahahhaaa...skill la sgt...uhuk...padahal tk turun tranning 2 hari sblum...org suh turun gi balik umah..ari isnin EL...nk gi tranning malas..tdo kat umah..so, jadinya main cam hampeh la smlm...ari nih nk wake up wat yg terbaik...uhuk..poyos jer..cam tournament peringkat kebangsaan la plak....ahahahaa....pe2 pun good try my game smlm...yehaaa....


USAHA TANGGA KEJAYAAN !!

MAJULAH SUKAN UNTUK DIRI SENDIRI...hehehee....


No comments:

Post a Comment