Friday, 6 June 2014

Happy Besday to me !!!....

As salam...

Sudah lama tidak menulis di sini...hikhikhik...mak jemah tk sempat nk menulis...tapi pada hari ini, di hari keputerian aku yang ke-34, aku nk tulis gak...betapa gembiranya hatiku pada hari ini bkn dpt hadiah besar yea..cukup la kawan2 wish kat fb or sms or what'sApp..tu dah buat aku gembira sesgt..speselnya dpt wish dari org yg kita sayang..betul tak????....alhamdulillah pada hari ini masih bernafas lagi...semakin umur kita meningkat semakin kita matang dlam kehidupan...walaupun aku dihujani pelbagai dugaan yang berwarna-warni tapi itulah yang mematangkan fikiranku...tu akan jadi semangat untuk teruskan kehidupan demi anak2 tersayang....impian untuk aku nk kuruskan badan pun berjalan dgn lancar...ahahhaa...alhamdulillah pada hari lahir aku tahun ini aku dah melepasi fasa angka 8Xkg...wahhhhh...teruja jgak bila timbang angka tuh tk lg mencecah ke 8Xkg...aku akan teruskan perjuangan walaupun lambat..tkpe..asalkan ade penurunan tapi jgn ade kenaikan...kenaikan pangkat tkpe...hikhikhik....

Dalam aku kegembiraan pada hari jadi aku ni, ade lg satu berita gembira yang aku dpt...inshaAllah sekiranya Tuhan berikan rezeki tuh, aku ucapkan syukur alhamdulillah...setelah sekian lama...ahahha...tp kene tggguuuu yea..klu rezeki tu ade, aku war2kan pada korang ekkk...ahahaa...doa2 semoga impian itu jadi kenyataan....

Azam aku pada hari ini ialah buat yang terbaik untuk diri sendiri, jd mama yang terbaik, jadi isteri yang solehah, dan jadi insan yang berguna...aku berdoa semoga dipanjangkan usia dan semoga dimurahkan rezeki..semoga kehidupan yang akan aku lalui selepas ini lebih membawa keberkatan dan kegembiraan buat diriku...dengan ini aku ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada suami dan anak2..dan tima kasih juga tak terhingga kepada ibuku JELINA BT ARSHAD kerana menyayangi ku walaupun aku pernah melukakan hatinya...tetap bersama aku walaupun aku susah dan senang..dia lah tempat aku mengadu bila aku dilanda kesusahan..dan tak lupa juga jasanya sanggup menjaga ankku...thanx mak..love u a lots....

HAPPY BESDAY TO ME !!!!....

No comments:

Post a Comment