Thursday, 4 June 2015

Cerita cuti sekolah...

Assalamualaikum...

Hai kawan2 sume....korg sihat ker....aku ni dah bertambah2 sihat dahhhh....hikhikhik...

Sekejap je kan masa berlalu..dah masuk bln 6...ni maknanya dah pertengahan tahun 2015....cepat masa berlalu.....tp bln 6 nih 3 benda yang aku tggu la...1st my besday la 6 Jun..2nd my princess besday...and yg paling seronok apa lagi CUTI SEKOLAH laaa....masa nih la aku leh rehat2kan diri..tk terkejar2 nk balik...biasanya cuti sekolah ni nak2 kat kg ler apalagi...pastu kat umh tinggal berdua jer....leh release tension skit...nk masak pun tk terkejar2...sbb klu hubby dah balik tgh mlm mmg tk masak la jwbnya...pandai2 la aku ni nk cekik ape...tapi cuti sekolah kali nih ank2 sume ke JB..umah abg diorg...leh la blajar ngan kakak ipar diorg yg cikgu tuh...tkde la duduk umah sajer je...klu tk nnti buku tah ke mana...asyik main jer..pastu tgk TV...stress plak mak jemah nengoknya...hikhikhik....

Hari nih dah 4 hari cuti sekolah...kkdg cuti sekolah mmg tk kemana2 pun...tk gi bercuti pun...klu nk gi pun pegi yg dekat jer..yg paling dekat PD laaa...tu pun pegi balik hari...hikikhikk....pe2 pun korg pun suka klu cuti sekolah nih...bole rilex skit kannn...ke sama je..bg aku mmg seronok...wakakkakaka....tapi kkdg bile diorg balik kg sunyi plak kannn....terasa rindu plak....

So, cuti sekolah ni la masa kita manfaatkan masa bersama anak2...klu bole bw la mereka berjln2 walaupun dekat jer...luangkan masa gitu supaya anak2 kita tk terasa berjauhan dgn kita...ok uollss...mak jemah nk balik dahhhh....ok baii....


No comments:

Post a Comment