Friday, 12 June 2015

Ramadan hampir menjelang...

Asalamualaikum....tinggal beberapa hari je lagi kita akan berpuasa..cepat masa berlalu...pejam celik pejam celik dah nk puasa dahhhhh....alhamdulillah diberi kesempatan menjalani ibadah puasa tahun nih...In sha Allah akan menjalani ibadah puasa tahun nih dengan istiqamah maknany bykkan berbuat baik, menunaikan solat terawih secara konsisten, azam puasa tahun nih nak khatam al-Qur'an...sama2 la kita memperbanyakkan ibadah pada bulan puasa nih supaya segala dosa kita yg lalu diampun oleh Allah S.W.T...

Maaf kawan2 klu anda baca entry nih mcm aku nk bg tazkirah lak...ade plak yg meluat lak nk baca....aku cuma nk mengajak kawan2 semua memperbaiki ape yg kurang...sama2 kita mengambil keberkatan dr bulan puasa nih...menginsafi ape yg telah terjadi pada kita rakyat Malaysia...ni tuk peringatan tuk diri aku juga...

Di kesempatan ini, kepada pembaca2 blog aku nih, aku nk memohon maaf sekiranya klu ada bahasa atau perkataan yg tertulis di entry2 aku sebelum nih menyinggung perasaan kalian semua....pada kalian sume klu ada yg kutuk aku tuh, tkpe laaa...aku maafkan korang...sempena nk puasa nih bersangka baik la kita sesama kita...tk salah pun..lagi dpt pahala...hati pun senang....

ok yea korang...menyusun sepuluh jari MEMOHON KEMAAFAN..




No comments:

Post a Comment