Thursday, 19 November 2015

100 Hari Cabaran Kurus dan Sihat..

As salam 

Lama jugak tk update blog..tk sempat laaa..byk keje nk kejar ujung2 tahun nih...korg pe kabo..sihat la kannnn....hari nih sy nk kongsi satu pengalaman yg best buat anda sume....hikhikhik...korg mesti nk tahu kannn...cer tgk gmbo kat bwh nih...



haaa...klu korg nk tahu, aku tgh join kelas diet nih...ni aku dpt dlm fb..mula2 cam ragu2 gak kann..sbb yg pertama byrannya tuh cuma RM20 sahaja...selalunya klu kelas2 nih, yg ade coach yg train kita mmg mahal la kannn...contohnya Jom Kurus Kevin Zahri tuh RM300..mmg teruja nk masuk tp mahal la plak kannn..bg mana yg mampu kira tuh dh murah....so, aku pun kaji punya kaji kelas nih, dgn rela hati aku cabar diri tuk join..lg pun senang by WhatsApp jer..tkde la kene gi kelas pun..senang kannn....

Sekarang nih aku masih pelan diet tahap 1..masuk hari nih aku dah 19 hari ikut ape yg coach suruh buat...alhamdulillah ade perubahan...dalam masa 14 hari kene ukur dan timbang semula supaya nk tgk progress diet kita tuh menjadi ke tak...alhamdulillah dpt menghalau JIN LAPAR yg bersarang dlm bdn dan JIN MALAS nk bersenam...teruja sgt, dlm masa 14 hari perubahan inch dan berat tu ade...lompat bintang ko...walaupun hari2 kene lompat bintang tuk permulaan tugasan senaman pada tahap 1...

kita tggu hari ke 30 nnti kene ukur dan timbang semula...lg satu dlm kelas diet online nih leh kongsi2 menu dgn kawan2 yg lain..pastu leh bg semangat pada kengkawan yg lain...seronok dpt kawan baru..berkongsi2 cerita...so, kepada kawan2 yg nak join sila berhubung dgn En Iskandar 0166264934..Kelas yg akan datang December 2015..cepat!! tempat terhad...

No comments:

Post a Comment