Thursday, 15 August 2013

Mood kejer hilang sejak akhir2 nih....

As salam semua...

Masih sempat lagi aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA dan MAAF ZAHIR dan BATIN kepada kawan blogger yea sekelian..tk tahu nk mula camner..sejak akhir2 nih aku cam tkde semangat, tkde mood nak dtg kejer..rasa nak duk umah jer..rasa cam nk tdo jer..ahahhaa...camner la tk gemuk yea tak??..mkn tdo jer..mmg la malas..tk tahu nk buat ape dah..rasa kene gak nih gi bercuti release tension..agaknya byk sgt pkir pasal kejer..keje plak melambak2 tak abis2..klu tgk buku2 nih rasa cam nk nangins pun ade..sumenya urgent nak buat..mana lagi nak siapkan backlog buku..buku baru smpai..aarghhhh...tensen aku..poning palo dah..ni agaknya tkde mood kot...campur lak lg masalah2 peribadi yg tk pernah abis...ermmmmm.......ponek kepalo den nak pikir dah..ape nak buat ekk...korang ade idea tk nak bg semangat nk kejer..tensen nk kurus pun yea gak nih...ahahahaaa.....dpt turun 2kg jer bln pose nih..uhuk..kene buat aturan masa tdo balik nih...bln pose ari tuh ari2 bagun sahur kul 4 pg..gi keje mmg mengantuk giler..satu keje pun tk jalan..wat skit2 jer sbb terlampau ngantuk dan letih..kene amik vitamin gak nih..bg bdn rasa segar skit...kene plan elok2 balik supaya statistik tercapai smpai ujung tahun nih..klu tak punah harapan nak naik pentas tahun depan..klu tk pun kene maintain markah LNPT...hikhik...oleh yg demikian, balik nih muhasabah diri..betulkan ape yg tk betul dan cari punca masalah yg dihadapi...rasa cam ade konflik dlm diri aku nih..tp tak tahu ape bendanya...diharap dpt selesaikan masalah ni secepat yg mungkin...uhukkk...adios..

No comments:

Post a Comment