Wednesday, 7 January 2015

Do the best for 2015..

As salam kawan2...

Ape khabar sume yea...didoakan semua kawan2 sume sihat2 belaka yea...belum terlambat rasanya aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru 2015...hari ni hari ke-7 kita berada di tahun baru....sudah tentu semua fokus pada azam masing2 kannn....mcm2 azam kita nk buat klu masuk tahun baru nih...ade yg nk sambung azam tahun lepas yg tak tercapai lagi....hikhihkik...sama la kita yea....ade jgak azam yg tak tercapai...so, abaikan jer...kita mulakan azam yg baru....biarlah azam yg lepas tu jd sejarah dan menjadi pemangkin utk lebih semangat dan fokus utk mencapai azam yg kita nk lakukan...

Tahun 2015 nih, tkde la azam yg specific sgt...klu cm tahun lepas azam nk kurus...tercapai jgak nk turunkan berat..tp kecewa disaat2 akhir tahun tuh dah tk tercapai dahhh....ahahahhaaa....melantak tak igt ko...sedap jer tekak nk telan ape aje mknan kt depan mata...so, tahun nih mmg ade azam nk kurus tapi tahun nih more to jaga kesihatan luar dan dalam, jaga penampilan, dan yg paling aku suka menjaga kecantikan... ahahahaa....tu azam yg pertama...hikhikhik...yg lain tuh nk wat yg terbaik tuk diri sendiri, family, kerjaya dan nk berjaya dlm biz...2015 nk wat yg terbaik....tu jer...nk lebih baik daripada kehidupan yg lepas....byk jgak sejarah pahit yg berlaku tahun lepas..so, semua yg terjadi pada tahun lepas sama ada manis atau pun pahit akn terlipat dlm sejarah...tknk ulanginya lagi..mimpi ngeri ko....

Utk permulaan nih, kene tumpukan pada kerja dlu...fokus utk menjadi lebih baik..nk ulangi mendapat APC tuk tahun 2015 plak...insha Allah...kene istiqamah...2015 ni juga nk memperbaiki dari segi kerohanian...supaya hidup lebih tenang dan diberkati....

Semoga 2015 nih tahun utk menempa kejayaan...

Gud Luck uolls for your AZAM 2015...

Semoga tercapai sehingga akhir tahun....

No comments:

Post a Comment