Friday, 9 January 2015

Memanjakan diri di spa..

Gud evening everybody.... (cewahhhh...nk ckp omputih plak)

Assalam semua....

Aku nk merepek jap ptg2 sambil nk tggu jam kat tangan kul 5.00 ptg...hikhikhk...selalunya klu rehat ari jumaat ape korg buat...dah tentu la gi mkn, pastu gi soping...tk abis2 gi soping..klu kt nilai nih asyik2 gi giant..klu tak giant, gi tesco..tu je la pasaraya yg best kat nilai buat masa nih..nk gi nilai 3 pun nk beli aper...tgk baju, tgk tudung..tu je laaa...klu tak sesapa yg nak kawin leh la gi beli brg kt nilai 3 tuh..byk choice..tu pun klu rajin nak gi nilai 3 tuh...aku mmg malas nk gi..penat nk jalan....

Selalunya tesco ngan ginat la destinasi peberet aku ngan BFF mek temah ajula...ahaha..jgn mrah ar...tk pun kitorg lepak2 mkn kat tmpt biasa Windmill Restoran...wahhhh...nmpk cam mewah ye tak??..biasa jer...ade je juai nasi goreng...korg ingat mknan western je ker...mcm2 ade...hikhihikk....tapi, hari nih kami buat kali pertamanya kami berdua memanjakan diri kat spa...perghhhh...lg la nmpk cam gempak kannn....gi spa ko...ko hado....hikhikhik....aku dah lama pun nk gi spa tuh..dah lama aku usha2 dia punnya pakej...tapi hari nih aku gi time pakej...murah la skit...aku gi sbb nak urut badan...dah lama bebenor aku tak ngurut...sejak bersalin ank no.3, tk pernah urut..mana taknya bdn sakit2...kan aku dah bg tau kt entry sblum nih nak jaga kecantikan dan kesihatan...haaaa..ni la masanya memanjakan diri kat spa..mcm2 bole buat..body massage, body spa, facial, treatment nk kurus pun ade ko...mmg semua ade laa..treatment rambut pun ado...senang citer pakej dr ujung rambut smpai ujung kaki laaa...mmg best...

Hari nih aku amik urutan tradisional...makkkk aiiii...disbbkan dah lama tak ngurut, urat2 semua terkejut skit...tapi puas hati..segala angin dlm bdn kuar...ahaha..mmg byk angin aku nih..smpai yg tukang urut tuh sendawa byk kali laa...lg satu klu dah urut tradisional ni faham2 je laa...kene sengkak ko..perghhhh....menahan sakit gak laa...al-maklum laaa...dah 3 tahun tk buat ape2...td dia ckp pun peranakan aku lari skit...hikhikhik...leh lak terlari...tergeliat2 jgak aku menahan bila dia sengkak..tp bila dah siap tuh..rasa lega jer...patut la sblum nih ade terasa sakit...rupanya peranakan salah landing....bdn pun rasa ringan jer...klu tak tuh, lenguh sana sini...mmg terbaik tukang urut tuh...mmg terasa habis...pasnih nk wat urutan balinese plak...yg nih ala2 rilex gitu....nk ilangkan stress...baguss...so, pasnih mana korang yg suka buang masa asyik nk soping jer baik gi spa manjakan diri...ilangkan stress keje...spa nya pun tenang jer...mmg mengasyikkan...dgn alunan lagu ala2 balinese tu kan..dgn wangian2 yg ade mmg relax abis laaa...ilang stress kejap...



Nama spa tuh ade kat bwh gambar tuh...ni la suasana spanya...mmg servis terbaikkk...tapi, nih tuk mulimah je yea...kaum lelaki tak dibenarkan....hikhikhik...tu yg aku tahu ler...klu nk keterangan lanjut sila ke spa berkenaan tuk tnya kaum adam bole ke tidak...sbb yg tukang urutnya wanita..takkan nk urut lelaki plak kann...ishhh...cannot..cannot...pasnih nk wat facial plak..kasi berseri2 skit muka....nmpk glowing2 gitu....kasi en abang teruja...wakakakkakaaa.....



3 comments:

  1. Haha terbaekkkkkkkk sebulan sekali punya aktiviti nih

    ReplyDelete
  2. berehhhh...pasnih wat treatment muka plak....

    ReplyDelete
  3. dekat mana ye spa? dan harga treatmentnya?

    ReplyDelete