Thursday, 13 February 2014

Demam Ariana Rose..

As salam uolls..

Lama tk update blog nih..hikhikhik...tk sempat nk menulis...ni pun tergerak sbb nk citer ngan korang pasal satu drama bersiri nih..Ariana Rose..mesti korang pun tgh giler tgk citer ni kannn..aku mmg giler tgk citer nih..aku follow citer ni dr episod pertama smpai la episod akhir hari nih..tak sabar nk tgk episod akhir nih..lg satu aku suka tgk citer nih sbb aku suka tgk hero dlm citer nih..Tengku Adam Kamil a.k.a Keith Foo...aduhhh, wat aku tak tdo mlm beb tgk muka dia...ahhaaa...yg paling aku suka tgk masa dia mula giler ngan Ariana Rose tuh...sweet sgt..romantik giler..lg aku jatuh cinta masa dia dah insaf tuh pastu masa diorg nikah...alamakkk..tak tahan aku tgk eh..sweet sgt..tulus hati seorg lelaki..sanggup menangis kerana terlalu cinta, sayang dan terharu kerana dpt bersama dgn buah hati tersayang...perghhh..bermadah lak aku kan..tapi mmg aku suka waktu tuh...dia buang ego sbg seorg lelaki...mengaku salah, perbetulkan perbuatannya yg lalu dan cuba membimbing isterinya terus ke jalan yg benar..masih ade ke lelaki seperti Tengku Adam Kamil???...dlm citer Ariana Rose nih sebenarnya byk perkara yg bole menjadi iktibar pd kita...kita tak patut menghukum seseorang itu drpd zaman silamnya..semua org ade sejarah silam sama ada baik atau pun buruk..lihat la sesorang itu drpd hatinya..nescaya mesti ade kebaikan yg ada padanya...cewahhh...tp betulkan..saper setuju angkat tangan...hikhikhik...benda yang berlalu biarkan berlalu..jgn diungkit lagi.. sebaiknya mulakan hidup yg baru nescaya ia akan lebih bahagia...klu kita asyik melihat akan perkara yg lepas pasti kita sering dipersalahkan...hati akan sakit mengenangkannya..so, lebih baik kita buang kisah silam kita jauh2 dr hidup kita supaya kita lebih tenang dan bahagia...ermmm..tak sabar nk tggu kul 7 mlm nih...jgn lupa yea uolls episod terakhir mlm nnti..harap happy ending...

No comments:

Post a Comment