Friday, 21 February 2014

Sumber inspirasi nk kurus...hikhikhik...


As salam kengkawan...
Cantik tak Siti Sarah sekarang...mmg terangkat la kan..slim giler..aku pun nak jd slim camnih la...teruja aku tgk dia dah kurus..insyaAllah dengan usaha diet aku skrg nih suatu hari nnti akan dpt berat bdn yg diidam2kan..cewahhh...ni buat aku punya sumber inspirasi, supaya aku lebih struggle utk menguruskan badan..hikhikhik...sblum nih kkdg hangat2 taik ayam jer..tp insyaAllah tetapkan iman supaya tidak terpesong ke landasan yg sebenar...ahhahaa...alhamdulillah skrg nih selama 27 hari aku berdiet nih ade perubahan..plus dengan senaman selama 30 min sekurang2nya 3 kali seminggu..supaya toksin keluar melalui peluh dan lemak2 bertukar menjadi tenaga...hikhikhik...entry yg lain aku akan cerita camner aku diet dan ape supplement yg aku amalkan...so, pada kawan2 yg nak kurus tuh kene usaha lebih..lg satu jgn give up..klu tak, mmg tak menjadi la korang nak kurus..cam aku la sblum nih...teruskan usaha..insyaAllah raya nnti i gorjes la nokkk....mesti org kampung terkejut tgk mak jemah nih dah kurus..ahahahaa....chaiyokk..chaiyokk...

No comments:

Post a Comment