Monday 3 March 2014

MAC 2014..

As salam..

ermmm..kejap jer masa berlalu kan...ni dah masuk bulan MAC 2014..rasanya baru je sambut tahun baru...hikhikhik..pada hal dah lama...dan byk juga perkara yg jadi sepanjang 2 bulan yg lepas nih...sakit kepala jugak pikir...ermmm tp tkpe laa..benda dah lepas..tkyh nk pkir2 lg..dah masuk bulan mac nih, tumpukan perhatian dengan ape yg dirancang..jgn pening-pening nk pikir benda lain...kene kuatkan semangat nk teruskan perjuangan...perjuangan nk kuruskan badan...ahahahaa..tk abis2..selagi aku tk capai target, selagi tuh la aku akan teruskan perjuangan...korang mesti dah muak nk nak baca post aku yg dr dlu smpai skrg nk kurus2 tapi tk menjadi...ahahhaa..kali nih alhamdulillah angka timbang dah berganjak ker 7X kg...hikhikhik..walaupun aku rasa tk byk turun tp klu jarum timbang dah berganjak ke angka 7X tuh dah rasa happy sesgt dah...mmg aku tkleh nk amik nasi, pastu mkn mlm..mmg akan naik cepat..nk turun 1kg amik masa 2 minggu, tp nk naik 2 kg amik masa 2 hari jer..haaaa..bygkan betapa senangnya lemak2 aku ni bertambah..ahahaa...so, kene la diet mkn nasi tuh..hanya SEGENGGAM jer..mlm no RICE...kene wat workout jgak yea..klu tak, mmg lmbt skit laaa...alhamdulillah ade penurunan walau tak byk...kene beringat sentiasa...hubby pun dah tahu yg wife dia nih tgh diet..so, klu tak masak mlm tuh faham2 je la yea...anak2 senang jer nk masak lauk per..goreng telur pun tk kisah...nnti aku masak beriya2 lauk nnti aku jer yg abiskan..mana naknya nk kecik sbb mak menghabiskan lauk ank2 yg tak abis..tu dlu..skrg tk lagi..klu ank tknk mkn nasi malam, makan biskut jer cam maknya...ahahaa..ank aku pun sama diet gak...hikhikhik....ok la yea..nnti aku update lg pasal diet aku...mana la tahu bole jd panduan kt korg yg nk kurus..

No comments:

Post a Comment