Thursday 20 March 2014

Dukacita dimaklumkan...

Assakamualaikum kawan2 semua...

'Dukacita dimaklumkan".... ahahhaa...cam gempak jer tajuk entry nih kan...mesti korg terfikir ape maksudnya kannn...ade yg antara korg pikir positif dan ade juga yg pikir negative kann...aku post ni kat fb, mcm2 diorg ckp..ade ker diorg ckp aku preggy lagi...ahahahaa...tk la kot..dah abis kouta dah nih...mana bole..hikhikhik...cam gempak jer kann...sebenarnya kwn2, aku ade minta nk wat program sangkutan kt JPN..korg tahu tak JPN tu ape??? JABATAN PEGUAM NEGARA...nk blajar wat pengemaskinian akta dan belajar tentang perundangan..maklum laa..keje kat library nih duk kat koleksi undang-undang kene la tahu ttg pengemaskinian akta..klu tak susah la student nk tahu mana satu yg updating...so, aku mmg teruja nk gi sana...ahahhaa...menyelam sambil minum air namanya...leh la ngular2 jap kt alamanda kannn..ahaha..niat tak baik dah tuh...bole la berjimba2 dengan kawan2 yg keje kat putrajaya tuh...lg ade niat tak baik...ahahhaa...bos suh gi wat keje tp niat ade lencong skit...hikhikhik...bertuah punya staff...aku dah hantar surat dah lama..tp tkde feedback ape2 pun..risau plak kan..kang aku gi terjah je malu jer klu diorg kata tak terima...ishhh, tkleh jd..aku pun call la diorg camner...dengan perasaan penuh harapan dan gembiranya, aku pun call diorg kt JPN tuh...dah suka dgr mmg terima surat yg aku hantar tuh...berdebar2 nk tggu jwpan ya ke tidak...pastu diorg kata akan call balik sbb nk confirmkan dulu dgn boss...ok la kan..dgn penuh harapan, say yes la boss diorg...tapi bila dpt call balik alangkah kecewanya apabila diorg berkata, "dukacita dimaklumkan permohonan tidak diterima"...uwaaaaaaaaa.....kecewa doh..aku dah plan baik dah...diorg suh aku dtg masa bengkel pengemaskinian akta nnti..sama ada bulan 4 atau 5 nnti...adoiiii....punah harapan aku...tu la kan..Tuhan tahu niat kita nk ke sana tuh...tu yg tk dpt pergi...uhukhukhuk....ermmm...ok la, aku gi masa diorg wat bengkel nnti...nk wat camner kann..saper la aku nih..S17 jer...mmg tk pandang la klu nk gi saner..aku gi pun bknnya nk dilayan cam puteri raja..nk belajar jer...so, kene cr port lain plak nk wat program sangkutan nih..kene wat jugak sbb salah satu syarat nk naik pangkat...ahahaa..klu ade kekosongan la yea...kene la tggu pas wat bengkel nnti...


*nota kaki : klu dah ade niat lain tuh, kene faham2 je la yea...niat kene jujur dan ikhlas..hikhik..
(peringatan utk diri sendiri)..





No comments:

Post a Comment