Thursday 13 March 2014

Berwajah baru...

As salam 

Baru ade kesempatan nak menulis blog...ahahhaa..sebenarnya tgh cr idea...ermmm...ape yg berwajah baru ekk...hahaha..blog aku ni laaa..dah bertukar warna ke biru-biruan gitu...sedap mata memandang skit..tkde la sblum nih golap yo....baru semangat dan aura nak menulis datang...dah lama jgakkan aku tk citer pasal produk2 yg aku jual ekk..rindu plak...saper2 kat cni masih nk lg stok JSD??? nk stok SHAKLEE??..jgn risau sume..aku masih lg pengedar yg sah buat masa skrg nih...kepada yg pernah terbaca blog aku dan pernah menggunakan produk yg aku jual, meh la bg testimoni kat aku...bole ler aku post kt blog aku ni haa...akunya testimoni JSD yg aku post kan..shaklee pun aku rs dah kot..tp tak byk..adoiii...tk nyempat nak wat laa...mulai hari ini, aku menerima testimoni korg sume yea...tp setakat ini produk yg aku jual sumenya ade kesan positif...betul tak ??..bg aku laaa, klu korg tak rasa perubahan positif tk tahu la mana silapnya yea..leh pm, what'sApp, atau sms aku balik..mana la tahu korg dah langgar pantang larang...ahahaa...pasnih nntikan kemunculan aku sebelum dan selepas yea...hikhikhik..sgt teruja..setelah menghempas pulas menahan nafsu mkn tuk kurus...ahahhaa...insyaAllah nnti aku kongsikan kt korang sume yea...

No comments:

Post a Comment