Thursday, 21 February 2013

Alhamdulillah..semalam mak terima surat BR1M buat kali pertamanya..BR1M yg lepas mak tk mohon pun..tangguh..tangguh langsung dah tarikh tutup..ermm..tp tahun nih dapat..bole la nk wat belanja-belanja barang-barang dapur..BR1M yang kedua nih RM500..yang akan datang katanya nak naik lagi sekali ganda RM1000..wauu..bestnya..untungggg laaa..saper yang dapat..hikhik..aku nk mohon tak layak..gaji aku + gaji hubby = lebih dah RM3000..walaupun gaji aku dah ditolak banyak bersihnya tu nk kata skit tak la skit..tp alhamdulillah..tak terfikir lak nk minta BR1M tuh..bkn berlagak tp bg la kepada yang memerlukan..gaji hubby sebulan pun kkdg hampir nk mencecah RM3000..camner tuh klu nk mohon jugak..walaupun begitu dapat la jugak aku kenaikan gaji setiap tahun..dgr2 citer gaji pun nak naik lg..elaun rumah pun nak naik lagi..itu dah ckup2 bersyukur dah..rezeki tuk anak2 namanya..walau apa pun yg kita dapat ucap lah ALHAMDULILLAH..bersyukur di atas nikmat rezeki yang Tuhan nak bagi pada kita..

No comments:

Post a Comment