Wednesday, 20 February 2013

Time nak balik..

Sedar tak sedar dah nk dekat ujung bulan februari dah..cepatnya masa berlalu..pejam celik pejam celik dah nk setengah tahun..ermmm..masa tetap mencemburui kita kan ??..Begitu juga aku hari nih..kejap jer dah nk kul 5 ptg..dah nak balik pun tp tkleh balik lg sbb tggu gak la kul 6 ptg baru gerak dari opis terus jemput ank kat sekolah KAFA..hari ni aku terus shoot balik umah mak aku kat Beranang..untung umah mak dekat nih..balik hari2 pun takpe..hikhik..lagi pun hari nih hubby balik lambat..tah kul baper balik agaknya..maklum la dari Penang..ada masa la aku nk berjimba-jimba dlu seblum balik..ishh..ishh..ok la yea..masa mmg cemburukan kita,,time balik pun dah sampai nk kemas-kemas..nk tutup PC..nk touch up2 skit sblum balik..esok kita sambung lg yea..esok cam biasa pagi kene baca tazkirah kat opis nih (tuk minggu ni jer)..utk peringatan sesama kita..tak gitu !!..ehehee...byee..daaa...

No comments:

Post a Comment