Friday, 22 February 2013

PURE MARINE COLLAGEN lagi...

haaa..mesti korang nk tahu ekk ape lagi citer pasal PURE MARINE COLLAGEN  a.k.a RUMPAI LAUT nih..meh sini aku citer kat korang..aku pun tgh atau sedang mengamalkan makan kolagen nih..ade la perubahan skit..mantapp nok..ahahaha...nk kasi kurus tuh belum lg laaa..baru makan seminggu nk kurus mmg tak laa..kene la amalkan secara berterusan..jgn la baru mkn seminggu dah marah2 cakap tkde kesan pe2 pun..amik masa la jugak kolagen tuh nk sesuaikan dengan badan kita..lagi pun kolagen nih aku rasa tak la mahal..bole sgt klu kita nak mkn..mak aku makan pun dah ada peruabahan skit..klu dlu klu wat keje byk, berjalan byk, berdiri lama mesti kaki mak aku bengkak..tp setelah seminggu mak aku mkn kolagen nih alhamdulillah tak la bengkak lg..kebas-kebas tangan pun dah beransur ilang..haaa..kawan-kawan mak aku tuh umur dah 70 lebih tau..mkn kolagen nih bertambah awet muda la mak aku..ahahaa..siap pakai masker lagi kat muka..rugi saper tak cuba..hikhik..eh merepek panjang lak aku nih..ok sekarang aku nak citer KHASIAT PURE MARINE COLLAGEN nih..
  • Terkenal untuk kecantikan kulit dan ubat diet 100% semula jadi
  • Melancarkan kitaran darah dan menghilangkan sembelit
  • Mencantikkan kulit agar lebih putih dan tegang
  • Melambatkan penuaan dan melangsingkan badan
  • Menormalkan fungsi kelenjar tiroid dan membuang toksin
  • Membantu menurunkan kolestrol dalam badan
  • Membantu merawat gastrik dan mencegah kanser
  • Mengurangkan kedutan, tempat hitam, selulit dan jerawat juga resdung
  • Mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypertension
  • Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh
  • Membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah
  • Menguatkan tulang dan sendi
  • Meningkatkan sel rawan dan otot
  • Merawat penyakit gout dan anemia
  • Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh)
  • Melicinkan dan menegangkan kulit serta payu dara (anti penuaan)
  • Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat)
  • Mempercepatkan penyembuhan luka
  • Menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis)
  • Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas
  • Memberi kekenyangan (diet)
  • Melancarkan metabolisme
  • Memulihara usus kecil (sembelit)
  • Memperbaiki masalah rambut
  • Membantu menghapuskan nefritis (radang buah pinggang), dan Arthritis (sendi tulang)
  • Menguatkan saluran darah, mengurangkan penyakit sendi, kecacatan kolagen dan purpura haemorrhagica
  • Meningkatkan peredaran darah, dingin dan mencegah sakit bahu
  • Berkesan bagi orang2 yang telah sarcoma atau tumor
  • Slim up abdomen dan punggung, melembutkan kulit dan mengurangkan sakit pinggang
  • Mampu meningkatkan penghasilan susu ibu
  • Memperbaiki masalah penglihatan dan batuk
  • Mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya
ermmm...banyak tak khasiatnya..klu sesapa yang ade simptom2 penyakit yang disenaraikan meh la cuba mkn PURE MARINE COLLAGEN nih..tak salah klu kita mencuba untuk kesihatan ye tak..sesapa yang dah cuba teruskan dan kepada sesapa yg blum cuba SELAMAT MENCUBA..

No comments:

Post a Comment