Friday 22 February 2013

Buka booth aku hari ni..

Memang time yang sesuai tul aku buka booth jualan kat kengkawan td...ehehehe..al maklum laa..hari isnin dah gaji leh ler bersoping2..hikhik..sori yea kengkawan bkn sengaja tp tertunjuk la brg td tu kat korg...lagi pun aku tahu korang mmg suka punya laa..dah lama tk cuci mata ngan brg2 cam tu kan..tq la kepada yg order yea..aku pun terambil la jugak brgnya..tknk order pun tkpe..den tak kisah..ishhh..dah time la nih..nak balik dahhh...dah kul 5.15 ptg nih..mmg ari nih tk wat keje nmpknya..ptg td lepas buka booth ingat nk hantar sampel tu balik terfikir lak nk pinjam bw balik..mana la tahu mak, kak long atau kakak aku yg lain nk order gak..ermmm..gud idea..pastu leh la buka booth kat umah aku lak..tunjuk kat jiran2 umah..kasi diorg lak cuci mata..ehehehe...leh wat sale nih..pasnih aku terus menuju ke umah omak den di Beranang..kasi mak aku cuci mata lak..ahahhaa...eh..dah terpanjang lak..ok la nk balik nih..mlm nih pun hubby aku balik lambat..jumpa esok la jawabnya..balik nk rehatkan diri..perghhh..best gak kalau gi spa ni kan?? sedap tul klu ada org picit badan....

No comments:

Post a Comment