Thursday 13 June 2013

Dah jadi rutin harian..

As salam sume..
Hopefully uollss sihat2 belaka yea...

Ada lagi lebih kurang 45 minit nak balik umah...ptg2 nih mata pun dah mengantuk sgt nih..2 ke 3 hari nih tk cukup tdo..sib baik coklat love habibi JSD membantu memberi tenaga supaya dah 'ter'lemau sangat kat depan PC bila wat kejer..lelap 10 minit pun dah kira ok..leh sambung kejer..tp ni mmg tkleh tahan mata pun dah pedih tgk skrin komputer nih..ni pun menaip nak tulis blog ni pun tahan2 gak matanya...sejak berjinak2 dgn class aerobik ni lagi la tdo mlm mmg lena..sib baik bole bangun pg lagi..klu tak alamatnya anak tk gi sekolah la jwbnya sbb mamanya terlajak tdo..hikhik..

Tapi uolls nak tahu, sejak amu mengamalkan produk JSD nih, walaupun tk cukup tdo, masih lagi bertenaga nak bangun pg..tk malas dahhh..klu dah terjaga terus jer bangun gosok baju pastu mandi dan solat subuh..klu sebelum nih, nak bangun tu punya la malas..mata pun nak tertutup jer..berat je bdn nk melangkah mandi dan bersiap..tu la dia penangan produk JSD nih..

Mandi tuh tk kira la pagi atau balik kejer, tak pun bile2 jer mandi, mmg tak sedap klu tak gunakan MAGIC SLIM SOAP, utk menghaluskan kulit, menggebukan kulit dan menghilangkan selulit yg ada..FEMININ WASH lak utk kebersihan miss v kita tu la yea...segar rasanya badan..sabun tuh jugak boleh menghilangkan bau badan gak..dah bersiap2, hantar anak sekolah ters gi kejer plak..klu hubby ade rumah kene la hantar hubby gi kejer dlu..dah settle masuk opis amik sarapan...skrg nih srpan pun kene tgk gak..klu bole tknk amik yg berat sgt..kene jaga mkn skrg nih...saya skrg nih mengamalkan produk JSD shj..tk mkn produk lain dah..baik tuk dlaman wanita atau pun nak slimming..aku nih klu nk diet kene jaga mkn, klu tak mmg tak turun laa tak tahu la ape sbbnya...cuba diet makan dan wat senaman..tu yg gi class aerobik..dpt mengeluarkan peluh dan memecahkan lemak2 tepu yg ade di samping amalkan JSD..mmg terbaikkk...walaupun tk turun byk tapi ade perubahan positif..hikhikhik...pas sarapan pagi dah tentu aku kunyah COKLAT LOVE HABIBI supaya dpt memberi tenaga, melawaskan pembuangan klu aku terlebih mkn..mengawal selera tuk aku mkn tghari..tghari tetap mkn..tkleh nak skip sbbnya nnti bile makan malam ko akan byk...skrg nih nak ke taknk kene wat exercise skit walaupun tk gi class aerobik..In Sha Allah, usaha tangga kejayaan..tkleh nak give up klu nak kurus nih..kene kuat semangat..alhamdulillah kwn primadona aku kat kelas aerobik begitu positif thinking..byk bg semangat kat aku tuk aku teruskan matlamat nk kurus nih...

Uollss semua yg ingin kurus cam aku kene kuat semangat..kene positif..klu ade org kutuk, lantak ke dia la nk ckp kita ape..pastu kene la cari kawan yg bole bg semangat kat kita bkn downkan semangat kita yea..sbb aku dah kene kengkawan yg camnih..skrg nih pun aku kawan yg ada positif thinkinh jer..bkn nak berlagak tapi tknk pisang berbuah 2 kali...dah kene teruk dgn kengkawan..so, ape tggu lagi jom cepat gerak ke hadapan..jgn pandang ke belakang...teruskan perjuangan..chaiyokk..chaiyokk...

No comments:

Post a Comment