Wednesday 26 June 2013

Testimoni JAMU PENGANTIN DARA

As salam uolls..

Entry kali nih aku nak citer pasal testimoni JPD (Jamu Pengantin Dara) yg kene insert dlm miss v korg tuh...Ape?? takut??..bole ker nak insert?? tak bahaya ker??..sume soklan kuar..masing-masing takut klu2 rempah yg diinsert dlm miss v tkleh nak kuar..jgn risau aku pun mengalami benda yg sama..risau gak kalau2 tkleh nk korek kuar..hikhik...

Kali nih aku citer pasal testimoni aku sendiri yg pkai JPD nih..amik masa gak aku nak wat nih..pas aku period, aku tggu lg seminggu ko..ade rasa takut gak..tp tkpe dgn yakinnya aku pun insert 2 biji JPD ke kiri dan kanan rahim...aku tolak la sedlm yg bole..pastu telan 4 biji, minum air 3 gelas..kembung mak nokk...fuhh..selamat..so, kene tggu 72 jam ape akan jadi yea..diingatkan yea pada hari pertama insert tkleh la ehem..ehem ngan cik abg yea..tggu la 3 hari..kene cuti dlu laa...buat keje cam biasa...pedulikan benda yg kt dlm tuh..jgn stress yea..

Dlm rilex2 tu pun risau gak...ahahhaaa...24 jam berlalu, aku rasa cam tk selesa..aku cuba la korek mana la tahu ade benda asing yg kuar...bila korek tuh, perghhh..mmg ade benda asing yg kuar..rempah2yg inser tuh mengembang dan menarik sume keputihan yg ade...terkejut aku nengoknya nokkk...korg nak tgk??? tggguuuu aku letak gambonya yea..lega la sbb ingat dah abih kuar..kene tggu lagi..cam biasa esoknya wat keje cam biasa..pada mlm yg terakhir 72 jam, selagi lagi aku korek klu2 ade yg tertinggal dan check samada benda asing tuh ade lg ke tak...alangkah terkejutnya aku, ada lg benda asing yg kuar..kuar skali lendir2 yang tersekat kat miss v kita yea...mmg puas hati la..rugi tau klu korang tk cuba..ni kira servis enjin laaa...cam kete gak..cuba 5 tahu tk servis ape jd..dah kompem rosak sana sini sbb ari2 kita pkai kete..cm tu plak kita ni yea..skali skala kene la servis kasi mantaappp....ahahaha..pasnih cik abg ari2 mau tau....


ni la rupa 'alien' tu yea...


CAMNER ??? NAK TRY TAK ????

KLU NAK, JOM PM /SMS/CALL AKU SEGERA @ 017 2584830...RUNDINGAN ADALAH PERCUMA..


No comments:

Post a Comment