Monday 10 June 2013

Ishh..lama tak update !!!

As salam uollss...

Lamanya tak update blog nih..tk berkesempatan nk menulis..ni pun sbb bosan lak duk kat opis nih..biasa la hari isnin..cuti sekolah pun dah abis..mood cuti 4 hari lepas pun ade lagi..ahahahaaa...

Bulan June nih bln aku and the family sambut besday..bermula dengan besday cucu aku 5hb....ahahah..dah ade cucu aku ni rupanya..tapi lum tua lagi tau..ni nenek muda tau..masih belia remaja lagi..hikhik..korg jgn tak tahu, aku nih dah ade 4 cucu tau..tahun depan tambh lagi sorg cucu...ahahahaa...aku nih kawin ngan suami yg ade anak bujang..so, bile dah kawin tuh dpt pangkat nenek tapi my cucu semua panggil aku NANNY..hikhik..tkde la nmpk nenek la sgt...bulan june ni termasuk la besday mak cik, abg, dan ank sulung aku..termasuk la diri aku sendiri pada 6hb ari tuh...HAPPY BESDAY to ME..hikhik..dah 33 tahun rupanya..tp muka masih maintain cute..ahahhaaa...

Sempena dah umur aku berganjak ke angka 33 tahun nih, azam aku nak kuruskan badan dan nak jadi seorg biznes woman yg berjaya, jadi isteri solehah dan jadi ibu yg paling best dlm dunia nih utk anak2 aku..aku juga berdoa agar tahun 2013 nih ade luck utk kehidupan aku...dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg baik..kene jaga mkn pasnih uollss...hehehee...harapan utk aku biz produk JSD nih, aku bole tolong kaum wanita diluar sana yg mempunyai masalah berkaitan dengan dalaman wanita...klu tk dijaga dr sekarang akan jd lebih parah..jgn biimbang, setakat yg saya amalkan tidak mendatangkan kemudaratan...In shaa Allah...

No comments:

Post a Comment