Tuesday 18 June 2013

Diet Challenge !! 15kg nk kene turun bulan pose nih..

As salam kawan2 semua...

Haaa ko, aku  kene turun berat 15kg dlm bulan pose nih yea..sejak gi kelas aerobik dah ade instructor yg jaga kita nih kene la sahut cabaran nih..klu tak buang duit jer ko gi kelas aerobik tapi tk impak ape2 pun..hikhik...bkn mudah nak buat tanpa ade sokongan dr kawan2 tapi alhamdulillah kawan2 kat Primadona Fitness Studio nih mmg sporting..support kengkawan nak kurus..saling kongsi menu ape mkn hari nih...ehehehe...skrg nih dah 2 minggu aku join aerobik nih ade perubahan selain aku skrg jaga makan tau...ahahahah..kene tahan gak..bg aku mahal mana pun produk yg korg beli tapi tanpa exercise kkdg tak jadi jugak..termasuk la aku ni haaa..kene wat exercise sbb membakar lemak yg dah tepu tuh...ehehee..metabolisme pun rendah so, bila dah aerobik nih metabolisma meningkat skit...hikhik..tak lama lagi bulan puasa, aku cuba buat DIET CHALLENGE turun 15kg..wooo..byk tuh...kene prepare menu ape aku nak mkn nnti..klu tak mmg ke laut la jwbnya yea..kene tahan la yea..sbb raya nnti aku nak vouge giler..ahahahaa...kasi satu kg terperanjat tgk aku dah kurus...ehehehee...

klu korang nak join aku diet challenge nih, jom sama2 kita berkongsi2 idea menu yg sesuai supaya kita berpose nnti tk la penat dan letih...hikhik..klu tak jom la mkn Coklat Love Habibi..haaaa...mmg bertenaga satu hari...lepas ni saya akan kongsikan ape sahaja berkenaan dgn diet saya..uollss bole la jadikan panduan..tu pun klu nak diet disamping saya menceritakan produk2 JSD..entry akan dtg saya akan cerita testimoni aku sendiri setelah memakai JPD yea....dan testimoni2 yg lain..

Oleh itu, jom uolls sama2 kita diet challenge 15 kg dlm bulan pose...

CHAIYOKK...CHAIYOKK..U CAN DO IT LILY..

No comments:

Post a Comment