Friday, 17 May 2013

Jamu Pengantin Dara sudah kembali...

As salam kengkawan sume..
Agak lama tak update blog aku ni..maklum la bz ade program kat opis nih..ada Sambutan Hari Buku Sedunia..jd urusetia mmg bz la jwbnya..ari nih aku nak citer pasal JAMU PENGANTIN DARA yg dinantikan kemunculannya..ehehhee...ape lagi uolls..meh baca ttg produk yg hangat nih yea...
JAMU PENGANTIN DARA
RM65.00 (10 biji)

Khasiatnya :
  • merapat dan mengetatkan faraj
  • mengembalikan permukaan faraj yang berpasir (meningkatkan nafsu ketika bersama)
  • meningkatkan kemutan
  • menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku
  • merawat masalah kekeringan
Cara penggunaan:

1.Masukkan 2 kapsul ke dalam faraj yang ternganga dan longgar 
  • dlm keadaan mencangkung, dgn jari 1 biji ditolak ke kanan rahim sambil menarik nafas & 1 biji ke kiri rahim. Pastikan sampai betul2 ke penghujung yang paling dalam rahim
2. Makan 4 biji jamu sebelum tidur. Dgn kuantiti air suam  sekurang-kurangnya 3 gelas
  • biarkan kondisi ini semalaman tanpa bersetubuh
  • rahim akan kecut serta merta
  • dituruti 2 kapsul setiap malam sebagai amalan
  • harus minum air suam kerap utk elak pening kepala kerana jamu panas
SIAPAKAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKANNYA
  • Wanita yg belum menopos
  • Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
  • Wanita yng mengalami keputihan yang kronik sehingga berbau
  • Wanita yang kemaluannya berbau
  • Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
  • Wanita yang rahimnya kembang lepas bersalin
  • Wanita yang rahimnya kembang selepas period
  • Wanita yang kerap bersama dan suami melepaskan air mani dlm faraj dgn kerap
MENGAPA MEREKA PERLUKAN PRODUK INI
  • Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis lendir 
  • Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk dalam rahim sehingga rahim kecut
  • Ketika rempah sedang bekerja rahim akan mengecut dan mengeluarkan semua kekotoran/ keputihan yg ada dlm rahim
  • Ketika rempah dlm faraj ketika bersama suami, rempah tersebut akan menyedut zakar sehingga mempercepatkan air mani keluar
  • Rempah dalam faraj akan mengakibatkan faraj kecut keseluruhannya
Kesan-kesan
  • Rahim akan terus mengecut
  • Laluan rahim menjadi rapat dan berpasir seperti anak dara semula
  • Bibir faraj akan terus menjadi rapat
  • Pertama kali selepas penggunaan, isteri akan merasa sakit akibat sempit & terlalu rapat & terlalu sempit & nikmat seperti pertaman kali bersetubuh.

PERINGATAN!!

SELEPAS 72 JAM / 3 HARI REMPAH DALAM RAHIM HENDAKLAH DIKELUARKAN DAN DIBUANG!!!

Jamu ini juga dilarang keras utk :
  • Wanita yg masih belum kawin
  • Wanita yang telah menopos
  • Wanita yang faraj kering (ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir)
Perghhh...byk lak citer ttg JPD ni yea..ni la dia antara khasiat yang korang akan rasa apabila mengamalkan Jamu Pengantin Dara nih..Ni namanya servis..kereta pun kene servis..cuba kereta kita tak servis setahun...ape kita rasa..dah tentu ade yg tak kene kann...terasa enjin berat laa...rasa enjin slow laaa...mcm2 laa...tp klu dah servis smove je kan klu nk gi mana2..camtuh jugak cam kita org pompuan..klu tak jaga nnti tu yg biler nak bersama rasa tk sedap laaa...rasa tk grip laaa...keputihan keluar laa...mcm kann...so, mari kita ramai kita org wanita jg penampilan dalaman..tu pun sume tuk suami kita..baru suami kita semakin sayanggg....

Berminat nak tahu atau nak order produk JAMU SUSUK DARA nih..meh pm/call/sms/wechat/whatapps @ 017 2584830 atau 011 23871755...Jangan malu jangan segan mari...mari..kongsi masalah dengan aku...

MANIS MANTAP dan PENUH RAHSIA..


No comments:

Post a Comment