Sunday, 26 May 2013

PERHATIAN !!

As salam..

Perhatian..perhatian..perhatian...

Kepada sume pengguna2 JAMU PENGANTIN DARA..

Di sini aku nk bg tau korang sume sila patuhi arahan pemakaian dan pemakanan JPD dgn betul yea dan berpantang mengikut yg disarankan yea..bg mengelakkan korg marah2 apsal tkde effect ape2..sbb klu tk nnti rugi jer korg beli tp tkde kesan ape2 pun..lg sekali aku ingatkan yea..

CARA PENGGUNAAN JPD :
2 biji insert ke dlm vagina
4 biji mkn pada mlm korg insert (sebelum tdo)
4 biji lagi dimkn pada mlm berikutnya berturut2..(2 biji setiap mlm)

PANTANG LARANG
1. JANGAN minum ais
2. JANGAN makan durian (durian panas, jamu panas nnti tak tahan)
3. JANGAN minum air kelapa (bole menghilangkan khasiat herba)
4. JAMU JSD ni TIDAK BOLEH dicampur makan dengan produk , jamu lain serta produk slimming.
5. Jamu harus dimkan selepas mkn dan byakkan minum air..

Kalau korang tk ikut betul2, pastu tak jadi ape2..jgn nk marah lak..nnti ckp produk JSD tak bagus la..penipu laa..pastu post kt FB..tu yg tak sedapnya...klu korg dah ikut betul2..tp tk kuar ape2 gak, jgn risau maknanya rahim korg tu dah bersih laaa..kira alhamdulillah laa..rahim korg dah bersih segala alien yg ade..Jadi korg haruslah mematuhi pantang larangnya yea..


BERMINAT NAK TAHU LEBIH LANJUT TENTANG PRODUK JAMU SUSUK DARA NIH, BOLE LA PM/SMS/CALL/WECHAT/WHATAPP @ 017 2584830 atau 011 238 71755..

MANIS  MANTAP  dan PENUH RAHSIA




No comments:

Post a Comment