Wednesday 8 May 2013

Medicated Feminin Wash dan Masker Vagina

As salam uolls semua....
Apa khabar hari nih ??? Sihat2 hendaknya yea...

Hari nih aku nak citer pasal produk jsd yg mmg superb lagi mantap ni yea..ni dia gambar yg kat bwh nih..mmg mantap saper yg guna yea..tk byk cakp laa sbb aku dah gunakannya..power gitu...klu nak rasa ke'power'annya, amik hp call sy sekarang...eehehe...mesti uolls nak tahu ape khasiatnya 2 produk yg superb ni kan??..meh baca kat bwh ni yea...

MASKER VAGINA (MAGIC POWDER)

Khasiatnya :
- sebagai antiseptic untuk hilangkan kegatalan akibat kuman yandas dan kuman keputihan
- membuang daki2 disekitar faraj
- permukaan faraj akanmenjadi tegang dan halus
- lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
- bibir faraj yang menggeleber menjadi rapat dan tegang
- penggunaan yang berterusan dan kerap mengembalikan warna pink sebenar di permukaan faraj
- area sensitif faraj kembali membukit tegang dan meningkatkan syahwat.

Cara penggunaan :
- digunakan setiap kali selepas faraj dibersihkan dan disapu sebagai bedak
- gunakan jari sapukan sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab
- hendaklah scrub keluar daki2 yang melekat di permukaan faraj setelah bersih bedakkan kembali MAGIC POWDER ni yea
- hendaklah di sapu keseluruhan termasuk area pipi kanan dan kiri

Gambar kat bawah cara2nya yea..senang jer..



MEDICATED FEMININ WASH (PRODUK WANITA WAJIB CUBA !!!! )

Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya. Ianya terjadi berpunda dari peluh, bakteria dan perubahan hormon. Cucian setiap hari boleh mencegahnya. Masalah kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yang berbau bole menggunakannya. AWAS..jika terdapat bau yang luarbiasa menandakan ada jangkitan vagina.

Femini wash ini berfungsi untuk :
- membersih dan menghalang bau kurang enak dan mencegah kegatalan
- selamat dan sangat lembut untuk kegunaan harian dan juga boleh digunakan seluruh badan
- mengekalkan pH dan kelembapan semulajadi normal vagina, mencegah kekeringan melampau dan membuat anda rasa selesa
- berubat antiseptik serta mengencang otot vagina
- amat membantu di waktu kedatangan haid dari semua ketidakselesaan
- kebersihan yang meyakinkan
- ia berubat, pekat dan boleh tahan sehingga 2 bulan penggunaan

Guna selepas pantang..boleh sangat2..darah keluar lebih banyak masa nifas dan ada darah bayu yang jahat dan gatal..boleh digunakan semua peringkat umur..

TIADA PANTANG LARANGYEA..NAK PAKAI SATU BADAN PUN BOLEH !!..

TESTIMONI

Mesti korg kata aku bohong sbb nak jual kata la mcm2 kann..berkesan laa..mantap laa..betul tak???..tapi aku dah cerita aku pkai produk jsd nih dlm entry yg lepas..kenapa aku pakai produk nih..bkn nak tipu..mmg berkesan..ni aku nak citer testimoni jiran umah aku yang baru je beli kat aku minggu lepas..sebelum pilihanraya..dia dah pkai feminin wash jer..dia ckp mmg best..nyaman jer rasanya..pastu aku suggestkan pkai masker vagina skali tuk lagi mantapp..ahahah...dia pun cuba satu paket..mula2 org akan kata.."keciknya"..rasa cam tk caya jer..sbb mula2 dlu aku belikan aku ckp camtuh..tapi bile dah pakai rasa berbaloi-baloi..tk rugi beb..jiran aku tuh mula pakai hari sabtu lepas ..ikut ceritanya yea..dalam masa 3 hari dia tak ehem..ehem..la ngan husband dia..ehehe...smlm aku balik kejer kitorg buat reunion depan umah jer..hikhik..dia pun citer ler keberkesanannya..perghhhh..mmg mantap...husband leh ckp "naper ni yang..susah sgt nih.." hahhaaa...ketat dan grip smpai habis tu..jiran aku ckp rasa lain bila dia pkai produk jsd nih ngan produk lain....jiran aku puji la produk nih..siap suggest pada adik beradik lagi..ni pun klu ade stok feminin wash ngan masker nih mmg dia nak..muka ade senyum jer bila dah merasai keberkesanannya...

haaa...uolls..pengakuan benar nih..aku tak reka tau..korg masih tk caya lagi??..klu korang nak , meh order kat aku cepat2..rugi tau..


Berminat nak cuba atau nak order produk jsd nih, nak citer citer masalah, meh pm/sms/wechat/whatsapp kat aku @ 017 2584830 atau 011 23871755..In Shaa Allah aku tolong korang untuk jadi isteri2 yang superb....

MANIS  MANTAP dan PENUH RAHSIA

No comments:

Post a Comment