Thursday, 9 May 2013

Mata dah nak tertutup mak jemah oiii...

As salam..

Adehh..dah tak tahan mata nih..dr pagi td rasa cam tk larat nak bukak dahh...ni mmg kene lelap seminit dua nih..klu tk mmg aku tak sedar, tau2 dah terlentuk kat depan PC nih..mkn tghari td pun tkde la byk mana pun..mkn kat tempat biasa aku lepak ngan my bff ajula laaa...mkn kat restoran windmill kat komplek sukan airport tu haa...ari nih tk mkn nasi pun..slalunya mmg aku cekik nasi goreng cili padi..disbbkan td terasa cam nak kunyah jer amik la menu biasa gak..seafood taufu..sedap..pastu order banana split..mmg mabeles laaa...tp kenyangnya ya amat..mcm aku mkn nasi sepinggan penuh..tgh aku menaip nak citer kat entry ni pun mata aku tkleh terangkat dah..aku lelapkan jgak mata aku ni kejap...adehh..mmg tk tahan beb..dpt lelap nih mmg hanyut laa..caya la ckp aku..tgn kanan aku pun tiba2 lenguh semacam jer..nak angkat pun sakit nih...tp aku hairan lak..nape la aku ngantuk sgt ari nih...sblum nih tkla ngantuk camnih..leh tahan lg..tp ni dah bole blah dahhh....baru kul 3.00 prg beb..alahai lgi 2 jam nak balik..kang dah balik tk mau tdo lak...terkebil2 aku..adehhh..nak taip whatsapp pun dah salah2 nih..tolong..tolong..saper ader btg mancis nk bg aku..aku nak sekat kelopak mata yang dah layu ni oiii...

No comments:

Post a Comment