Friday 6 September 2013

JAMU JALINAN CINTA & JAMU AKU DARA

Assalamualaikum...

Jom kita ketahu ape perbezaan antara JAMU JALINAN CINTA & JAMU AKU DARA!!....

apa beza consume jamu jalinan cinta dan jamu aku dara sebagai supplement harian.


gini nak cerita.

2 jamu ini sgt berbeza bagai langit dan bumi.

jamu aku dara = mencederakan.
iaitu memanaskan badan heat yg paling tinggi, tajam. menolak apa jenis lendir keluar dari badan termasuk migrain lendir akn keluar dari hidung, mata dan kahak.
darah beku, selaput tebal boleh cair termasuk lemak2 tepu.
pengambilan Jamu Aku Dara hendaklah dikawal.
pengambilan tanpa pengawasan boleh menyebabkan rambut gugur, terlalu byk bpeluh sehingga lemah, demam panas suhu tinggi, sakit pinggang dan ari2 diakibatkan pecahan cyst mahupon febroid.
pengambilan tanpa kawalan juga boleh mengakibatkan bau badan busuk akibat panas pecahan lemak.

jamu jalinan cinta
adalah bersifat merawat.
menyembuhkan luka2 dalaman badan dan rahim spt luka lepas bersalin, luka selepas keguguran janin, luka selepas gugur darah beku, febroit dan cyst.
jamu jalinan cinta bersifat lembut menyembuhkan luka2 kecil spt jerawat, kudis, kayap
dan bersifat anti kanser yg boleh mencegah akar2 bisul.
jamu jalinan cinta
amat sesuai utk wanita yg mementingkan kesihatan dan kecantikan.
kandungan manjakani, kacip fatimah, belut, ikan haruan, lempoyang, kunyit putih, kunyit hitam dll lagi herba mmg khas utk sistem kesihatan dan kecantikan.

di syorkan..
bagi wanita yg obesiti sila lah makan Jamu Aku Dara.
bila berat badan berlebihan.
piyed susah utk kunjung tibe.
ramai yg obesiti bertahun2 tak piyed n mgalami cyst.
Jamu Aku Dara complete utk mghakis, memecah dan mencairkan...
ambil dan makan Jamu Aku Dara utk 1 tempoh shj yg ditetapkan sehingga sembuh

bagi wanita yg sehat dan normal
di syorkan jamu jalinan cinta.
keep your figure maintain, kulit yg mulus tanpa cela, rahim yg sehat.
ambil Jamu Jalinan Cinta
biarlah berpanjangan utk awet muda

agak2 uolss..
uolss punya Jamu Aku Dara
atau
Jamu Jalinan Cinta ?????

No comments:

Post a Comment