Thursday 12 September 2013

Must be try it !!..

As salam kengkawan...

korang sihat tak ari nih?? dah hari khamis rupanya..cepat masa berlalu yea...sedar tak sedar dah nk ke hujung minggu...ujung minggu nih korang nak gi mana ekk...jom pi tgk pertandingan bunga api kat putrajaya..best kannn...tapi tu la konpem la penuh parking...silap2 tgk kat tepi highway jer..nk redah masuk ke marina putrajaya tuh tk lepas kuar plak...mesti ramai giler nk bw ank2 gi tgk kann...so, klu teringin nk gi tu silakan laaa yea..kene la pi awal skit nk cari parking...hikhikhik...

aku pun tk tahu nk gi ke tak..tggu green light dr husband gak laaa..sbb dia yg drive..ehehehee...aku dah malas nk masuk putrajaya klu dah sesak..sesak napas dibuatnya...klu tak mmg aku duk umah jer layan citer kat astro tu je laa..nk wat ape lagi...pastuh makn..pas mkn tgh tgk tv lolap...ahahhaaa...camner la tak montel...hehehee...kata nak kurus ye tak..ahahahaa....sebut pasal nk kurus nih adehhh...pas raya nih mmg terasa ade kenaikan tapi secara skit2...penat sblum raya tuh aku punya la diet..walaupun diet challenge tk la smpai 15kg turun tapi turun 4 kilo tu pun dah rasa seronok dahhh...ermmm...kene wat sesuatu gak nih...byk la aku tgk iklan2 ubt kurus2 nih...baca je laa..sbb takut gak..kang bile dah minum pastu turun bila tak minum haaa kau..naik mendadak lak...kene cari yg betul2 supplement semulajadi..tkde bahan yg terlarang..ahahahaa...poyo jer...tgh2 mencari ada kwn aku nih pm kat fb nak cuba tak satu produk nih..produk ni glemer la jgak..mula2 aku kenal produk nih masa aku mengandung ank ke-3 ari tuh..ingat nak cuba set penyusuan tapi budget tk ckup lak..pastu aku tkde la try..pas kwn aku tuh offer aku terkejut gak..hgnya tkla semahal ayg aku sangka..leh tahan sebulan atau lebih sebulan...jimat!!..aku pun mula search kat internet..compare dgn produk yg lain..ermmm...leh tahan..ramai testimoni yg dah berjaya...so, korg nk tahu tak produk aper??? jeng..jeng..jeng...
ni la dia...mesti korg tahu laa produk nih...glemer klu saper ibu2 yg nak maintain penyusuan anak..amalkan supplement shaklee nih..in sha Allah klu ikut peraturan mesti berjaya...ahhaa...sekarang nih aku tggu brg smpai kat tgn jer..nak tahu ape yg aku makn dari produk shaklee nih...haa..tggguuuuuu...nnti aku update kat entry seterusnya yea...hikhikhik....

No comments:

Post a Comment