Wednesday 18 September 2013

Takde air

adehhhhh...susah tul tkde air ni kan..nk kencing..nk berak sume terbantut...takkan nk tahan smpai kul 5.00 ptg pulak kannn...tghari td pun sblum masuk opis buang dlu ape yg patut kat kedai mkn..klu tk kang tertahan2 la nnti..di sbbkan itu laa aku sediakan sebotol air..korg nk tahu aku amik mana?? air minum sejuk panas tuh aku amik, isi dlm botol..so, klu nk gi kencing dengan muka selamba aku bw botol tuh dan masuk toilet..student2 yg ade tuh pandang je aku bw air..ade aku kisah..aku dah nk terkencing oiiii...janji aku bw air..tkde la aku lap pakai tisu je kan..dah 2 kali opis aku tkde air nih..heran gak masih paip pecah ker kat nilai nih..tp kat luar tkde la kecoh tkde air...cuma kat USIM ni jer yg tkde..ade gak jbtn2 yg masih ade..maybe tangki dia besar kot..ermmm...ni kat lib kering kontang giler..sib baik aku dah membuang pg2..tkde la sesak sgt nak buang yg besar..klu tak mmg aku balik umah la jwbnya nk berak..ahahahaaa....tkde tkde air pun ekon masih lg sejuk kat opis nih..tk la berenti..tu pasal lg nk wat aku rasa nak kencing jer..sejuk tuhhh...ni dah kul 5.00 rasa nak pecah pundi kencing nak tahan..klu yg keje balik kul 10.00 mlm tuh camner ekk...mana la korg nak gi membuang yea..hikhikhik...satu hal plak kene keluar gi station minyak atau kedai mkn yang berhampiran...ermmm...nasib la klu terjadi tuk kali yg ke-3..ahahahaa....

No comments:

Post a Comment