Thursday 19 September 2013

Percubaan set slimming shaklee...

As salam uolls..

Entry kali nih aku nak kongsi ngan korg pasal set slimming shaklee nih..nak tahu ape yg aku amik, ni ha dia..




ni la set slimming aku tgh mkn..aku baru mkn dlm 2 hari nih..lum pe2 lg yea..permulaan nk proses..hikhihik..yg aku amik ni yg biasa jer...ada lagi supplement yg korang kene mkn..tu set yg lengkap dan superb dan ada lebih budget..ni jer yg aku mampu ikut budget laa..korang mesti ingat set ni mahal kann...actually aku kenal produk shaklee ni pada tahun 2011..masa tuh aku preggy ank no.3..nk cr supplement tuk bykkan susu la kononnya...nak breastfeed baby sepenuhnya laa....masa tuh aku rasa mahal sgt shaklee nih sbb kene beli full set dah beratus2..ahahaha...tak tahu plak aku shaklee nih ade set budget gitu..makanya pada masa itu aku lupakan aje nk beli..pastu aku ingat dia tuk bykkan susu jer tapi sebenarnya shaklee nih utk semua..nak cantik kulit..nak awet muda..yg paling aku suka ada set slimming nih..tu la bak kata pepatah tk kenal maka tak cinta..sbbnya aku ckp camtuh sbb kita tak tahu hgnya..tgk bekas mmg besar..mkn tuk tahan 1-2 bln..dlm fikiran mesti korang ingat beratus2 kan...set nih tk smpai pun RM500 - RM600 ...ni pun ada kwn aku dari Perpustakaan Awam Terengganu yg pm aku kat fb ajak aku nk try tak set budget slimming...mula2 dia suggestkan aku 2 item jer..lecithin+alfafa jer...ermmm..bila aku tgk hg yg dia tawarkan pun menarik..tk la smpai RM500..pastu leh tahan sebln mkn..ermm..menarik!!..di situ la bermulanya aku search pasal shaklee nih..aku baca testimoni dan aku tanya org lain yg dah guna shaklee nih..semuanya tidak memberi kata TIDAK BEST..sume kata mmg superb...woowww...lagi aku teruja...ahahhahaa...pkir punya pkir..aku pun order 2 item tuh..alhamdulillah kawan aku tuh bg hg yg ckup istimewa....tq kak Mal Omar....satu lg tuh ESP tuh aku tanya kat sorg lg kwn aku..pun bg hg istimewa..tq kak Azmira Ismail...so, aku pun tggu la smpainya brg2 yg dipesan...ahahha...skrg nih masuk hari ke-2 aku amik supplement nih..ari nih aku amik full...smlm aku amik mlm jer...hikhikhik...sbb brg smpai ptg..

Bila aku mkn jer, aku asyik sendawa jer..mmg byk angin aku nih..patut la nak berangin jer...ahahaa...cam biasa kene minum air 3Liter sehari..ayoyoyo...mmg ke tandas je la dibuatnya...lg satu yg aku suka supplement shaklee nih tk la turun secara drastik cam separuh ubt kurus nih..ambil masa gak..kene konsistant mkn dan kene la diet jgak yea..klu bole senaman tu lg bagus..tk turun byk kene konsistan 3-5 bln..baru nmpk perubahan yg ketara..tapi kak Mal Omar tuh dlm masa 3 bln dia turun 10 kg..byk kann..tu yg best sbb dia dah buktikan..so, tggu pas nih aku update yea..bole dikatakan shaklee nih tuk seisi keluarga..suami isteri, mak ayah..anak2 kita..mana yg ade penyakit darah tinggi, kencing manis, jantung, sakit sendi/sakit lutut pun ade supplementnya..nk tak nk jer nk beli..aku pun suggest kat mak aku tuk supplement sakit lutut..tapi tggu bln dpn laa..ahahaa..bln nih dah pokai sbb beli akunya set nih...satu lagi kepada ibu2 yg nak bersalin tuh amik la set berpantang shaklee nih..sbb tk effect ape2 pd baby malah menyihatkan bby dan kita..sbb aku cakap camtuh kkdg klu set bersalin yg jamu nih bole buat anak kita jaundis..so, bila dah jaundis di larang sama sekali utk ambil jamu..nnti bby lg bertambah teruk...akhirnya tak mkn membazir jer..beli pun beratus gak kann...fikir kesan pada ank yea...

No comments:

Post a Comment