Monday 29 April 2013

Agen Jamu Susuk Dara

Assalamualaikum senua...

Haaa..pada entry nih aku nak bg tau, skrang nih aku dah jd agen JSD..korang tahu tak JSD tu apa..ehehhe..JSD tuh adalah JAMU SUSUK DARA..kepada sesapa yang ade masalah dalaman meh aku syorkan korang amalkan mkn produk JSD nih..mmg superb beb !! sbb aku dah gunakannya..walaupun aku guna utk luaran sahaja tetapi masalah yg aku hadapi sejak sebulan yang lalu dah selesai..haaa..korang mesti nak tahu kan ape masalahnya..ehehhee...sejak sebulan yg lepas miss V aku terasa tk selesa jer..berair semacam jer..nk kata aku ade keputihan yang teruk sebelum nih tk jgak..dah mula risau ape sbbnya jd camnih..mcm2 aku google nk dptkan info..JSD nih mmg aku dah lama tak tahu tapi belum lagi nk cuba...smpai la aku ada masalah miss v aku ni berair..yang paling tak bestnya husband dah mula kata dah tak mcm dlu..aduhhhh..lg risau beb..biasala takut husband cari makan luar lak...aku kuatkan semangt tuk tanya pengedar kat fb..so, diorg syorkan aku feminin wash, masker vagina, jamu pengantin dara..nak kata mahal tu biasa laa...mmg rasa tercekik gak rasanya..tapi disbbkan husband dah mula mempersoalkan aku gagahkan jua..aku tak terhenti setakat itu aku search lagi kat google pasal produk nih..aduhhh..klu dah mkn ubt pelangsingan tkleh mkn JSD nih..kene tggu sbln baru leh amik jamu yg mkn..

So, ikut nasihat pengedar, aku try 2 brg dulu..COD area nilai sib baik ade..dah amik brg, mlm tuh jugak aku pakai..ikut cara yang diberikan...aku pun dengan terujanya, membasuh miss v dengan feminin wash dulu..perghhh..mmg best..berangin jer..ahahahaa...pastu aku pun membedakkan miss v tuh dengan masker vagina..lepas tuh tgh duduk tgk tv rasa kat miss v aku pedih..sblum ade gatal gak..tu pun ilang..perghhh..ok gak ekk..dah 1/2 jam gatal2 dan pedih2 td pun ilang..wahhh...best gak ekk...masa pengedar tuh hantar brg ade gak ckp kat aku cuba gentelkan skit masker tu dan masukkan kat dlm..ehehe..first tuh aku tk buat laa..luar jer aku wat..nak tdo tuh aku nk buang air, cuci sekali lagi dengan feminin wash td..rasa segar jer..ehehehee...pastu letak balik masker tu td...aku try masukkan masker tu td ke dlm miss v perghhhh...mmg superb beb..dah terasa keberkesanannya..ketat dan rapat..wahhhh..bestnyaa..aku mula senyum2...tak lama tuh husband balik..aku wat cam biasa jer..nk ajak bermain cinta, kang dia tknk lak..tkpe la tggu la sehari dua lagi...

Esoknya aku mula buat lagi..mlm nih nk try cuit2 cik abang camner respond dia ekk..ahahahaha..pas aku memaskerkan miss v aku, buat cam biasa jer..tk sangka lak cik abang yg cuit dulu..ahahhaa...bila nk masuk jer, perghhh..mmg terbaik laaa...ahahahhaa...paham2 sudahhh...hubby tkde lagi merungut longgar atau pun dah tk grip lagi...ehehehee..sori ler sape yg baca entry aku nih yea..sbb nih sbg testimoni sendiri sbg agen JSD nih...aku citer bkn nk tunjuk lagak tapi tu la hakikatnya yea..lelaki klu dah rasa bersama pun dah tk sedap mmg ade potensi makan luar yea..byk testimoni yg dah amalkan JSD nih, masalah rumahtangga dpt diselesaikan..kita perlu jaga miss v kita nih....klu tak tu yg kene kanser rahim, fibroid dan mcm2 lagi laa..takut beb..so, kepada rakan2 yang ade masalah dlaman yang serius, tak serius, yang mementingkan penjagaan mahkota wanita kita tuh, meh pm aku laju2..pm/sms/call/whatsApp/wechat kat no hp aku nih 017 2584830..jgn membelenggu diri anda dengan masalah2 dalaman anda..In Shaa Allah aku akan bantu mana yang aku termampu..so, entry seterusnya aku akan bg tau ape produk2 JAMU SUSUK DARA nih yea..renung-renungkan la yea..mana nak?? nak kuar RM skit ker nk kuar RM banyak smpai RM100,000 utk pembedahan kanser...

No comments:

Post a Comment