Friday, 26 April 2013

Tahniah team bola jaring...

As salam...

Berita yang tidak disangka-sangka..dapat JOHAN utk game bola jaring...ahahaha..tahniah la yea kepada pemain2 yg telah bertungkus lumus dlm padang tu..walaupun hujan, tetap bersemangat turun main..tak sia-sia main dlm hujan...lagi satu mmg mantap la team bola jaring gugusan B nih mmg antibodi sume kuat2 belaka..main dlm hujan pun masih lagi ok dtg keje esok..tkde yg demam..eheheh...termasuk la aku nih haa...walaupun jariku sakit tersalah tangkap bola (terseliuh la) tetap teruskan perjuangan utk team nk dptkan mata..dah lama tk main GA..penat nokk mak lari..kene tolak tuh mmg toksah ckp laa..biasa la klu pihak lawan yg jd GDnya dah tentu besar dan tinggi..senang nk defend aku yg rendah nih..eheheh..tp tu tk jd hal laaa..itu sume dpt di atasi dgn kerjasama semua pemain..korg mmg best laa...tahun depan In sha Allah kita main lagi yea..dah lama tk dpt medal emas..tahun lepas pun medal perak jer..uhuk..uhukk..

Tahun nih jugak sukan staff IPTA kat UKM jer..nk join gak tuh..main utk team bola tampar..dah lama aku tak sertai sukan staff nih..abis last pun tahun 2009..masa tu main kat UPM..dekat2 nih aku gi laaa..klu dah jauh tuh susah skit laaa...ehehehe..nnti en abg tinggal sorg lak..cewahhh...ahahaakkk..ini kali aku join laa..kat UKM jer..tkyh la nk bermalam sgt laa..bole balik hari..games pun bkn la awal sgt, tkla ptg sgt..lagipun rutin harian amik anak sekolah tengahari tk buat dahhh..ank dah naik van dr sekolah pg ke KAFA..so, senang la skit..ptg je amik dr sekolah KAFA..tk la terkejar2 aku dibuatnya...maybe start minggu depan dah turun tranning bola tampar kot..bersedia la wahai tangan nih utk membengkak semula..ahahahaa...

Lagi sekali ucapan tahniah kepada pemain..kak asnah, zaihan, halina, kak mazni, pn noraini, nadia, suzi dan sume laa..ehehehe..lupa nama..korang sume mmg MANNTAAPPPPP !!!!!...

2 comments: