Tuesday, 23 April 2013

Tah apa-apa tah..

As salam..

Letih klu aku buka fb jer pasal politik..buka fb jer perang politik..adehhhh...bosan aku..tgk berita pun cam tuh juga..UMNO salahkan PR..PR salahkan UMNO..sampai bila camnih..pening mak nokkk...klu namanya manusia, mana bole lari nak ada nama dan kuasa..biasa laa tu kannn...aku yg keje ni pun ade gak yg main politik nak naikkan nama sendiri apatah lagi org2 yg dah ada nama nih...ermmmm...malas aku nk amik port..yg penting UNDI ANDA ADALAH RAHSIA..nk yg terbaik utk kita hidup di bumi Malaysia yang tercinta ini..tknk perang2 mcm kat Palestin dan Gaza tuh..ape nk jadi dengan anak cucu kita nanti..tk kesian tgk anak yg kehilangan ibubapa sekelip mata disebabkan perang nih..renung-renungkan la yea...malas nk ckp pjg2..nnti ade yg baca entry aku ni sakit hati plak..kepada semua pembaca, saya mohon maaf yea klu saya tulis nih menyinggung hati saudara dan saudari sumenya..saya tknk gaduh2..peace..

Ok la lupakan pasal tuh..kita citer pasal lain plak..ahahhaaa...ptg nih ade game lagi..bola jaring plak yea..harap2 tak ujan la cam semalam..tp diorg nih teruk plak..smlm ujan2 lebat pun adekan game jgak..adehhh..mmg smlm tk turun laa..bygkan laaa..mendung toksah ckp laaa..guruh, petir mmg gerun laaa..tkkan nak main kot..aduhhhh..takut tuh..dah ujan lebat aku pun balik je la umah..ermmm...mmg nak menang ker??..ada jugak game smlm..tp tkpe laaa...aku nak join pun sajer jer..suka-suka..tkla nk menang sgt pun..just nk bg ade exercise lari skit..ehehehe...tgk ptg nih camner ekk..saper lak yg menang...klu menang alhamdulillah..klu kalah reda jer laaa....wakakakakaaa....

No comments:

Post a Comment