Wednesday, 3 April 2013

Pendaftaran sekolah

As salam

Lega aku pendaftaran sekolah anak kemasukan tahun satu 2014 secara online dah selesai...sib baik ingat kalau tak terlepas nk daftar satu masalah lak..cuma skrg nih nak gi sekolah yg didaftarkan nak hantar borang permohonan online tu nk wat pengesahan dan cop kat surat beranak mengatakan 2014 masuk tahun satu...ehehe..bertambah lagi sorg anak yg bersekolah..dugaan anak2 nak sekolah nih..biasa laa byk perbelanjaannya..duit yuran, baju, kasut, peralatan sekolah kene standby dari sekarang nih..kene menabung nmpk gayanya nih..klu tak mmg terduduk la ujung tahun nih..konpem la yg baru nak masuk sekolah brg2 nak yg baru jer..adehhh...pening..pening...tu tak termasuk yuran sekolah KAFA lak..mmg sorang dah RM250..klu dah 2 org RM500..perghhh...tu yuran sahaja..lum lagi nak belanja lak..uwaaaa...tp alhamdulillah la sekolah kebangsaan tkde yuran..cuma duit buku jer..tu pun tk la smpai RM100...klu dicampur, ditolak, didarab dan dibahagi mmg kene spend RM1000 gak nih..ermmm..dlm kepala nih tgh ligat pikir ape nak wat..kene bg tau banker satu lagi nih..ehhee...buat persediaan awal..tak la nnti ternganga masuk musim anak mula sekolah awal tahun..Insya Allah rezeki tu tetap ade kann...kita kene la berdoa agar rezeki tu ade dan diberi kesihatan yang baik utk mencari rezeki demi membesarkan anak2..

No comments:

Post a Comment