Thursday, 18 April 2013

Tranning takde terus turun main..

As salam..

Minggu ni bermula la sukan staff mcm biasa la taip2 tahun mmg camnih..tiap2 tahun la muka ni jer yg mmg paling dikehendaki klu nk bersukan nih kecuali tahun yg aku ngandung je laa..dah mmg sign kontrak smpai pencen wakil jabatan..ahahahaa...klu dah umur 50 tahun larat lagi ke main ekk...hikhik..harap2 klu kesihatan baik tkde penyakit yg kronik In shaa allah bole kot..ye la cam Dato' NC aku tuh..umur dah baper tp turun padang join sukan..smlm join aerobik..teruja aku..minggu depan main netball lak..lagi penat beb!..main bola tampar pun dah sakit tangan smpai lebam2 apetah lagi nak main netball..bdn dah berat nih malas tul aku nak lari lagi..tkpe lari la perlahan yea..jgn tercedera udah laa..ni pun dgr citer Dato' NC nak turun main sama..adehh..ni yg rasa nk langgar pun serba salah..kene control main kot..ahaha..tp klu dah terlanggar nasib laa..takut terlanggar ngan aku, abis laaa..terduduk lak Dato' NC tu kang..

Tapi seronok gak camnih..leh jumpa kengkawan yg lain dr jabatan lain jugak..bkn senang nk jumpa sesajer jer..klu tk kursus, sukan staff ni salah satu nak kenal2 staff lain..klu ade staff baru dr jabatan lain pun tak kenal..pastu pandang aku semacam lak..biasalaa aku nih mulut kecoh skit klu dah jumpa org-org lama..pandang diorg ingat aku staff baru cam dia agaknya..helllooooo..cer tgk no staff ko baper..ehehe..berlagak la skit..ari nih last tuk lawan satu team lagi..ni mmg team musuh nih..slalu berbalah sbb nak menang..tp dlm game jer..lepas tu ok dah..tk simpan dlm hati..biasa la adat main..nk menang punya pasal..tk la dpt hadiah duit pun..just for fun..ape-ape pun ptg nih kene struggle skit..lawan ngan musuh tradisi..ahahhaaa...ok la yea..roger n out..

No comments:

Post a Comment