Tuesday, 30 April 2013

Jamu Susuk Dara



Assalamualaikum..
Salam hormat..
Salam 1 Malaysia..

Kawan-kawan yang dihormati sekelian...tu la dia antara produk JAMU SUSUK DARA ni yea..setiap satu produk tuh ade namanya tersendiri yea..antara produk-produk JSD ini seperti yg aku tulis kat bawah nih..

JAMU PENGANTIN DARA
JAMU AKU DARA
MASKER VAGINA MAGIC POWDER
MEDICATED FEMININ WASH
INTIMATE GEL
MINYAK IKAT KASIH
COKLAT LOVE HABIBI
MAGICAL MEDICATED BODY SLIM SOAP
MEDICATED DEEP HEAT LOTION
JAMU JALINAN CINTA
JAMU EMAS (utk kencing manis)
MAAJUN ABE GAGOH
JAMU LELAKI JUTAWAN
MAGIC CLEAR SINUS SOAP
MAGIS SERI CAHAYA SOA


Banyakkan ??..
Anda bole pilih mana yg anda mahukan bersesuaian dengan masalah anda..jangan malu-malu nak berkongsi cerita ngan den ni haa...In Shaa Allah aku akan tolong korang selesaikan masalah yg korg hadapi..aku ada terbaca smlm dalam rapi..ade 12 penyakit bahaya yang berkaitan dengan miss v kita yea klu kita tak jaganya dengan elok..aku dah bg tau kat entry sblum ni..mana korg nak?? kuar duit skit atau nak kuar duit byk utk wat rawatan yg dah teruk cthnya KANSER..memakan belanja yg sgt besar..mencecah ribuan ringgit..adakah suami kita sanggup mencari duit sebanyk itu ???..dah tentu tidak sanggup, bukan??..jadi ape tggu lagi meh kita berJSD supaya cantik luar dan dalam...

Klu berminat bole pm/sms/whatsapp/wechat @ 017 2584830

COD area NILAI, BERANANG, SEMENYIH, BANDAR TASIK KESUMA dan kawasan sekitarnya..

MANIS , MANTAP , PENUH RAHSIA
JAMU SUSUK DARA...


No comments:

Post a Comment