Monday 8 April 2013

Cerita dah nak balik

As salam

Bertemu lagi kita bersama saya Lily Yussof dlm rancangan "AKU BERCERITA...cewahhh...ade hati nak wat rancangan la plak..ehehhe..cerita kita pada hari ini adalah...ikut suka aku la nak citer ape..ahahhaaa....sori yea..ni dah tahap kebosanan, kemengantukan, kepeningan..cam ni la jadinya...hari nih email tkleh bukak..adehhh..nak tgk info ttg sukan staff nih..ade training ker..jadual nak mainnya biler..susah tul la internet camnih..td tgh semangat wat keje nk abiskan ari nih stuck plak sbbnya duit tak cukup nak drag..alahaiii...klu tak dah siap aku drag 6 order ari nih..esok pagi leh wat keje lain plak..dah plan baik punya..esok leh wat keje lain..ermmm...takpo laa..tukar plan B...esok drag order dlu pastu baru wat nak cop buku...ok la..kita balik pada rancangn "AKU BERCERITA", smlm tgh2 aku duduk beborak ngan omak den ado la org dtg umah..sedagho gak laa..dgn bwk lampu eh..bg salam..mulo2 tkdo la aku syak apo2..nk jumpo omak den ko..ghupo eh nk berkempen la plak...adehhhh...tah apo-apo tah diorg nih..den donga yo la cito eh..nak nyampok pjg cito kang..dlm hati den nak yo den ckp UNDI ANDA ADALAH RAHSIA...ahahahaaa...betul2 punya berkempen..ermmm...tk kisah la ko nak sokong mano pun dan tk kisah la den nak sokong mano..ado den kisah..smlm mmg den buek tak ghoti yo..maleh nak dongar..pembongak yo lobih..korg ade tak kono cam den ni haa..dtg umah berkempen..kek kawasan umah mak den tuh mmg camtuh..nak pilihanraya yo mulo la masing2..tah laa..yg penting tahun nih den pertamo kali nak mengundi nih..so, UNDI ANDA ADALAH RAHSIA....ahahahhaaa.....sekian dulu cito den dlam rancangan "AKU BERCERITA" utk kalian semuo pembaco...ahahaaaa....

* ni namo eh entry tongah poning..ahak3..

No comments:

Post a Comment