Monday, 1 April 2013

Bulan baru hari baru..semangat kene la baru..

As salam..

Hari ni dah berganjak ke bulan April..Rasa sekejap jer masa berlalu..dah nk dekat setengah tahun..untuk bulan april nih kene lebih struggle tuk wat kejer..nak cuba buat yang terbaik dari bulan lepas..bulan lepas ala2 malas gitu..wat katalog pun tk mencapai sasaran 90% pun..ada laa dlm 20% jer wat katalog..tah kenapa bulan lepas rasa lemau jer gi kejer..tkde semangat..bln nih kene la bersemangat semula..ehehehe..

untuk bulan april nih target utk perolehan buku dah ckup utk sampai ujung tahun..dah order lebih dari budget fakulti nih..ehehe..so, lepas abis tuk meng'input' data dlam sistem kene la tumpukan wat katalog lak..fuhhhh...byk nih..order nih sajer dah dekat 200 judul..tmbah lagi 'backlog' yg ade..adehhh...pening..pening..mmg tkde la nak cuti2 pasnih..klu nak cuti pun tgk dlu penting ke tak..tapi, klu kita wat keje rasanya klu nak cuti bos tkde masalah kot..lagipun cuti aku byk lagi..al maklum laa..cuti tahunan dah naik ke 25 hari..alhamdulillah..dah 10 tahun aku keje kat UISM nih ekk..

Ikut pekeliling lagi 5 tahun naik ke gred 22..(klu tak silap laa..)..tu pun yea klu USIM nak bagi aku naik gred..ehehee..tkpe la tak naik pun asalkan aku naik gaji tiap2 tahun..tu pun dah memadai..bersyukur sgt2..so, lily..u can do it better from now..go lily..go..chaiyokk..chaiyokk..try your best..!!..

No comments:

Post a Comment