Friday, 29 March 2013

Bertugas kaunter di hari Jumaat

As salam..

Cam biasa ikut jadual hari nih dah kene turn aku jaga kaunter hari jumaat..dari jam 8.00 pg hingga la ke jam 3.00ptg waktu tempatan yea..ehehe...ari nih aku bertugas dengan bff cikpuan azura..teman bergosip..ahahahaa...sedang aku menaip entry ini jam aku menunjukkan pukul 11.16pg..ade lagi 3 jam 44 minit nak abis duty kaunter..mata pun dah layu nih..ngantuk beb !!..semalam aku tkleh tdo sbb batuk punya pasal..ubat lak tertinggal kat umah mak aku..mmg tak selesa..tekak aku nih toksah nak citer laa..gatal ya amat..rasa cam nak jolok je tekak nih nak garu ngan tangan...aku taip ni pun batuk2 gak..uhuu.

Lapar pun ade gak nih..ehehe..sib baik la bff aku ni haa rajin lak bawa mee goreng..jap lagi bole mencekik...ehehee...pagi td dah mkn meehun pun rasa lapar lagi..camner la nak kurus ni ekk..makan jer...tkpe klu dah mkn byk mesti membuang klu terlebih..hikhik..oppsss..sori, tersebut lak...

Oleh itu, dengan perasaan bosannya duk kaunter ini, aku menamatkan entry utk waktu ini..ehh..berapa byk ini daaa...klu ari nih terupdate byk sgt jgn marah yea..sbb aku mengalami kebosanan tahap cipan la tuh..ehehe...

sekian..daa..

No comments:

Post a Comment