Tuesday, 12 March 2013

ni la dia..


seawed juice perisa oren dan anggur..ni dibuat khas bg mereka2 yg tak lalu nak telan kolagen yang berbentuk jeli tu yea..bole la merasai dengan perisa yg sgt lazat..

ni la rupanya yea..SEAWED JUICE

yg ni pulak kolegen yg dah siap di masak..yg bekas warna putih tu GRED A dan yg warna gelap tu..GRED AAA..biasanya klu org nak order aku suggestkan makn yg warna gelap tuh..asalnya yg kering warna purple..bila dah jadi jely dia warna tak berapa nak purple laa..yg warna putih tu aku wat masker muka jer..mmg best giler..muka jadi tegang..selama aku pakai masker nih, alhamdulillah muka nmpk bersih..bekas2 jerawat pun dah pudar..muka pun nmpk putih..mmg mabeles laaa...

ni la rupanya kolagen yg dah siap masak (Gred A-warna putih kekuningan)

ni pulak rupa kolagen warna purple yg dah siap masak.(GredAAA-warna purple)..yg aku mkn ni la dia..order je yg dah siap masak senang..tkyah susah payah nak masak kat umah..biasa laaa..penat balik keje mana lak sempat nak rebus rumpai laut nih..tau2 dah siap dlm peti ais jer..bangun je tdo mkn sekali nnti nak tdo makan sekali lagi..pastu tepek yg warna putih tu kat muka..tdo smpai la esok..anda merasai keberkesanannya...

Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment