Friday 8 March 2013

Permata Hati..


3 permata hati

Oren mak nak...ahahaa..ni gambar raya tahun 2012..serba oren gitu..tahun 2013 nak tema kaler ape lak ekkk...tgh difikirkan..
ni la dia 3 permata hati aku..masa ni yg kecik tuh (dukung) baru nak belajar berjalan..skrg nih dah laju giler berjalan..nak bercakap plak..becoknya tak ingat..cam org lain faham ckp dia..tp tu la pengubat rindu..yang abangnya plak bertambah debab..ahaahaha...cam aku jgak..terkenan agaknya masa aku mengndung dulu mmg kuat makan..aku pun masa tuh bdn mmg naik giler..tu smpai skrg tak turun2..hihikhik...
Anak aku yang pompuan tuh jugak maintain jer..kurus..sian gak sbb slalu kene buli ngan adik2..ni mmg ikut badan husband aku..maintain kurus gitu..
Di kala ini semuanya semakin membesar..satu cabaran utk membesarkan anak2 zaman globalisasi..insyaAllah aku akan buat yang terbaik utk permata hati ini...

2 comments:

  1. wOW OREN !! heheh.. tahun ni lite blue la :p haha
    caiyok mak

    ReplyDelete
  2. mmg meriah oren nih nokk..tahun nih nak wat warna hijau plak laa..

    ReplyDelete