Tuesday, 19 March 2013

Cuaca tak menentu..kesihatan pun terganggu..

As salam semua kengkawan..

Sejak akhir2 nih cuaca mmg panas kan!!..sampai la ke petang dan membawa ke malam..rasa bahang panas tuh kipas buka laju pun tak rasa..panas betul !!..yg merisaukan aku adalah kesihatan anak2..anak aku yg kecik tu pun dah demam..sekejap panas..tiba malam kang panas balik..adehhh..sian la plak..ye la budak kecik yg tahunya nangis jer bila sakit..nk ckp lum reti lagi..tau panggil mama jer..

Aku pun ari nih dah mula rasa badan tak sedap..hidung pun rasa tk selesa..tersumbat..tekak pun dah rasa kering jer..minum air dah bergelen2..tp masih lagi rasa perit..malas tul aku nak gi klinik..kalau dah tak larat baru ler gi klinik..ni bole lagi kira ok ler..cuma hidung rasa tak selesa jer..Sib baik la anak duduk ngan mak..klu tak mmg cuti ler jwbnya jaga anak..takkan nak hantar taska plak kan!!..mmg tak caya laa...tapi aku standby jer ape2 hal..klu teruk ank aku demam mmg terus shoot balik jer Beranang..

So, kepada kawan2 sume jaga la kesihatan di waktu ini..memperbanyakkan minum air kosong yea..

No comments:

Post a Comment