Thursday, 28 March 2013

Percutian yg tidak menyeronokkan..

As salam..

Adoiii..cuti 2 hari dah berangan-angan nk bw anak jenjalan la konon tapi angan2 tinggal angan2..sbbnya 2 hari nih aku tak sihat..demam+sakit tekak+batuk+sakit kepala...haaaa..ko pakej skali tu nokkk...ni oergi kenduri punya pasal la nih..sabtu gi ke kenduri umah kakak ipar kat PD..hari mmg panas giler..cari air suam mmg takde..tala gak air oren sejuk tuh..sedap mmg sedap tapi yg tak sedapnya tekak aku ni..langsung suara aku tak kuar esoknya..sakit betul biler nak bercakap..ari ahad lak gi umah sepupu anaknya bertunang..tu pun aku teguk air batu gak..adehhhh...mmg cari nahas namanya..bertmbh lagi la tkde suara..jadinya cuti ari isnin dan selasa tuh duk lepak kat umah mak aku jer..husband aku tang ni lak tak kejer..tahu2 jer aku nak gi merayap ngan ank2 aku..klu hubby keje nak la gi ikut gi outstation..ermmm...mmg lepak je la 2 hari nih..anak2 dah bising2 nak gi jenjalan makan KFC..adehh..

Hari rabu mmg aku dah tak tahan ngan batuk+sakit tekak nih..susah tul aku nak berckp..ape lagi gi klinik amik MC la jwbnya..klu batuk rasa cam nak terkeluar anak tekak aku nih..gatalnya tk usah nak ckp laa..rasa nak jolok jer ngan jari..ari nih air kosong aku dah bergelen2 aku telan..tp tk gak ok tekak nih..nk mkn ubat batuk konpem aku lelap kat depan PC nih..nk tak nak kene la tahan je ni haa...

Walaupun cuti tk ke mana2 tapi meluangkan masa ngan anak2 pun kira ok la kan..tkla anak2 rasa terasing lak bile diorg cuti sekolah..tkpe la apa pun aku happy gak sbb layan karenah anak2 kat rumah..

No comments:

Post a Comment