Thursday, 14 March 2013

'TER'sarapan kat luar gak ari nih..

Hari nih 14/3/13 keluar gak aku minum pagi dengan bff cikpuan Azura..bosan gak asyik sarapan yg sama jer kan..haa..amik ko ari nih..takpe la dtg keje mmg awal..kul 7.30pg dah smpai opis..so, lari la kejap gi minum kat as salam bistro tuh..lama dah tak pergi..lagipun sebulan skali jer..takkan bos nak marah kot??..ehehe..kalau bos marah, 'saya minta maaf bos..lain kali saya tak buat lagi..' tu la ayat yg selalu dok kata kat bos..hikhik..ayat nak lepas tengkuk la katakan..
Yang paling penting skali kejer mmg jalan..siap on time..klu tak sempat siap ckp la ngan bos kenapa..alhamdulillah setakat ari nih bos ok jer..takla push hari2 pasal keje..slow and steady..cewahhhh..bodek bos nmpk..ahahhaaa...
Kekadang harus gak kita membodekkan diri..ehehe..bkn nak tunjuk kita bagus tapi nak bg tau yg kita nih mmg bagus..wakakakakakaa....(masuk bakul angkat sendiri..jgn marah yea..)
Apa2 pun keje kena la ikhlas..ganjarannya, masyaAllah.. Tuhan je yang tahu..

2 comments:

  1. hihii.. sekali sebulan x pe ea,, g pun 30 min jer kelua td.. blik opis hadap keje setanbun!
    thanx beb

    ReplyDelete