Friday, 15 March 2013

Aktiviti hari jumaat..

Hari nih mak temah tukar hobi lak..ahahahaa...dah bosan nk jalan2 ke tesco and giant, aku tukar gi main boling lak..perghhh...mmg dah lama mak temah tak main boling oiii...rasa2nya dah 3 ke 4 tahun kot..lama kan?? ari nih aku lepaskan gian nak main..teruja mak nokk..tp biasa la dah lama tak main dah lupa skill..pasni mmg ari jumaat aktiviti memboling la yea..sajer suka2 ngajak bff aku ler..saper lagi klu tak cikpuan azura..dia cikgu aku laa bab2 main boling nih..dia mmg terror wooo...ahahaa..
Tapi main ngan aku td cam haremmm gak..ahahahhaa..wakakaka...
jangan mare yea..
aku main berdua pun mcm main 5 org riuhnya..biasa laa aku klu main tak hengat..klu dpt strike, mmg aku jerit laa..bdk2 sbelah2 pun tgk jer kitorg main cam org giler...wakakakaa...
Sib la ade kompleks sukan airport nih wat boling..klu tak mmg tak main la gamaknya..klu nk main kene la gi seremban 2..jauh tuh..mana sempat la balik opis klu gi ari jumaat..nak hantar anak sekolah KAFA lagi..terkejar2 mak nokk..so, berterima kasih la pada yg buat kompleks sukan tuh..pasnih nak usha beli set boling lak..ahahaa...

1 comment:

  1. woi, kutuk aku. cam harem. kahkahkah. Best best. G berdua je pun layan. si kakak jadi pompom girl.hahahahaha. best lah. ley lepak lagi. kihkihkih.

    ReplyDelete