Thursday, 21 March 2013

Arrghhhh...stresssss...berat dah naik..yuhuuu...

As salam

Memang sejak sebulan nih mmg dah rasa bdn aku ni naik balik..tapi, wat bodo jer laa kan..asyik makan jer..tk kontrol pun..ikut selera tekak jer..tanya kat member pun katanya tak naik laa...biasa la ayat nak sedapkan hati jer..hikhik..aku pun ok laaa..tapi smlm aku gi tesco semenyih kak long aku ajak nak gi beli brg skit, gatal lak aku gi timbang..sbb tak puas hati..masuk jer duit 20 sen kat mesin timbang tuh..wahhhh..tertera la angka yang menakjubkan..ahahahaaa....arghhhh..mmg bdn aku dah naik...stresss...stresss...adoiii..ni kene wat sesuatu nih..kang kalau tak kontrol lagi mendadak naik nih..sume baju tak muat plak..takkan nak beli baju baru lagi..adehhhh....camner nih..tolong..tolong..kene wat sesuatu nih..tunnggggguuuuu....ahak3..

2 comments:

  1. BULAN PUASA KONPEM TURUN. AHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. bulan puasa lagi la tak turun...lagi byk mkn..nafsu mkn lg bertmbh2..adehhh..

    ReplyDelete