Thursday, 14 March 2013

Rutin harian..

As salam..

Memang dah jadi rutin harian setiap hari dari tahun lepas lagi..tghari gi amik ank sekolah..sib baik masa ank balik sekolah sama dengan waktu rehat..lega skit..tkde la asyik nmpk nk kuar jer..pastu gi makan dan hantar ank sekolah ptg pulak..pun sekolah KAFA sehala jalan nak gi opis..tkde la nak patah2 balik..adehhh..byk tu duit minyak..nak suh naik van pun bole tp tghari tetap hantar beg ngan baju sekolah ptg plak..tp lg jimat kot tk la nk mematah ke salak tinggi sana tuh klu KAFA kat masjid kat salak lama..sbb skrg nih KAFA kat belakang BBN tu jer..ermm..tgk la bulan depan camner klu budget dah lari sgt leh la suh anak balik naik van sekolah..bagus sekolah KAFA nih ade perkhidmatan amik murid yg sekolah pg bw ke sekolah ptg..

Kalau naik van kene tmbh la lg RM30..ok kot..sbb kira2 duit minyak pegi balik pun dah berapa..lebih dari RM30..ermmm...kene wat buku kira2 semula nih..kene ade perbincangan dengan en somi jgak..klu tak nnti nak mintak tambahan budget tak dpt pulak..susah tuh..muzakarah itu penting utk tidak timbul masalah di kemudian hari..jadinya gua gerak dlu yea..byee..

No comments:

Post a Comment